آیا Demon’s Souls بالاخره بازسازی می‌شود؟

۸ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Demon's Souls

به گزارش نشریه‌ی گیم اینفورمر، نباید سراغ بازسازی اولین قسمت سری بازی‌های سولز را از استودیوی سازنده‌ی آن بگیریم. بازسازی بازی Demon’s Souls چیزی نیست که خود «هیده‌تاکا میازاکی» به آن علاقه‌مند باشد ولی اگر استودیوی دیگری برای انجام این کار پیش قدم شود، او مقاومتی نخواهد کرد.

هیده‌تاکا یازاکی، مدیر استودیوی بازی‌سازی «فرام سافتویر» و کارگردان سری بازی‌های دارک سولز و بلادبورن، در مصاحبه‌ی به گیم اینفورمر گفته است: «مثل وقتی است که شما از جوانی شروع به نوشتن کنید و بعدا به کارهای قبلی خود نگاهی بیاندازید. معمولا اولین فکری که به سرتان می‌زند این است که چرا این را نوشته‌ام. من از کارم احساس خجالت نمی‌کنم. فقط دوست ندارم به کارهای قبلی خودم دوباره نگاه کنم.»

استودیوی فرام سافتویر قصد این کار را ندارد ولی میازاکی مشکلی هم ندارد اگر استودیوی دیگری پیش قدم شود.

میازاکی همچنین گفت که چون مالکیت بازی Demon’s Souls متعلق به سونی است، او حق تصمیم‌گیری در راستای ساخت یک بازسازی را ندارد. طبق گفته‌ی میازاکی «باید برای این کار به آنها رجوع کرد».

میازاکی اضافه کرد که اگر قرار باشد یک بازسازی از Demon’s Souls ساخته شود و استودیوی خوب دیگری این وظیفه را برعهده بگیرد، او مشکلی با این موضوع نخواهد داشت.

بازی Demon's Souls برای PS3

او گفته است: «اگر استودیویی بود که از بازی اصلی خوششان آمده و تصمیم گرفته‌اند که با تمام وجود برای دوباره سازی آن انرژی صرف کنند، من هم پشتیبان آنها خواهم بود. البته برای من هم آسان نیست چون واقعا خاطرات خوبی از آن بازی دارم. فکر کردن درباره ریمستر کردن بازی من را کمی عصبی‌ می‌کند و دلم را به تب و تاب می‌اندازد چون کار پیچیده‌ای است. ولی متوجه هستم که مخاطبان و بازیکنان زیادی هستند که طرفدار بازی Demon’s Souls هستند. پس اگر استودیویی برای تحقق این آرزوی آنها پیش قدم بشود من هم از آنها حمایت می‌کنم».

میازاکی در آخر گفت: «این اولین بازی اکشن فانتزی بود که ساختم. بنابراین از آن خاطرات خوبی دارم ولی در جایگاهی نیستم که بخواهم بازی را ریمستر کنم».

بازی دیمن سولز در فوریه‌ی سال ۲۰۰۹ برای کنسول پلی‌استیشن۳ عرضه شده بود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه