آیا Touch Bar مک‌بوک‌های جدید روی ویندوز کار می‌کند؟

۱۴ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

صفحه نمایش لمسی که اپل در مدل‌های جدید MacBook Pro قرار داده، منظورمان همان Touch Bar است، بدون شک برای نرم‌افزارهای سیستم عامل مک ساخته شده و قرار نیست روی ویندوز کار کند. با اینکه هنوز هم درک این موضوع که افراد مک‌بوک می‌خرند و روی‌اش ویندوز نصب می‌کنند، برای‌مان کمی سخت است، این سوال پیش آمده که آیا Touch Bar، روی ویندوز هم کار می‌کند یا نه؟

Touch Bar روی ویندوز هم کار خواهد کرد، اما فقط به عنوان کلیدهای Function.

خبر خوب این که Touch Bar روی ویندوز هم کار خواهد کرد، اما فقط به عنوان کلیدهای Function یا همان کلیدهای قدیمی F. این خبر را وب‌سایت MacRumors داده است. طبق ایمیلی که یک کاربر به اپل فرستاده، قرار است در حالت اجرای Boot Camp روی مک‌ها، صفحه لمسی Touch Bar به کلیدهای Function تغییر حالت دهند.

TOuch-Bar---2

هنوز نمی‌دانیم آیا نرم‌افزارهای ویندوز، می‌توانند از این قابلیت جدید مک‌بوک‌ها استفاده کنند، یا اینکه حتی اپل قرار است رابط برنامه‌نویسی برای این صفحه‌ی لمسی را در اختیار توسعه‌دهندگان ویندوز قرار دهد یا نه.

با تمام این اوصاف، نمی‌توانیم خبری که MacRumors داده است را تایید کنیم، چون ایمیلی که فرستاده شده قابل اطمینان و بررسی نیست.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Behnam

    واقعا ویندوز نصب روی مک خیلی کار اشتباهی هستش…با اون قیمتی که طرف مک میخره میتونه یه لپ تاپ ویندوز دار خیلی قوی تر و بهتر بخره…ولی در کل جفتشون خوبن.

    1. شایان

      من هم نمی‌دونم چرا برای خیلی‌ها نصب ویندوز روی لپ‌تاپ اپل عجیبه. کاملاً اشتباهه که سخت‌افزار کامپیوترها رو فقط بر اساس چیزی مثل فرکانس پردازنده یا مقدار حافظه‌ مقایسه کنیم. «کیفیت» قطعاتی که استفاده می‌شه رو هیچ‌کس ذکر نمی‌کنه در حالی که خیلی مهمه. ضمن این که در مورد قطعه‌ی بسیار مهمی مثل مادربورد هیچ سازنده‌ای توضیح نمی‌ده، در حالی که این هم خیلی مهمه. بنابراین «سخت‌افزار» لپ‌تاپ اپل فارغ از سیستم عاملی که روش نصب می‌شه بسیار خوبه و اونی که ویندوز روش نصب می‌کنه این لپ‌تاپ رو به خاطر سخت‌افزارش خریده، نه سیستم عامل مکینتاش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه