آیفون‌های جدید از شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش اپل بالاخره آیفون‌های جدید را معرفی کرد. خیلی‌ها می‌گویند که این محصولات انقلابی هستند و خیلی‌ها هم می‌گویند که آیفون‌های جدید از تکنولوژی‌هایی استفاده می‌کنند که قبلا در گوشی‌های دیگر دیده بودیم. به هر حال آیفون‌های جدید از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برند. آیفون ۱۰ و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند و اگر آن‌ها را با سیم شارژ کنید ویژگی شارژ سریع هم به آن اضافه می‌شود. در ابتدا فکر می‌کردیم که آیفون‌های جدید اپل از ویژگی شارژ سریع بی‌سیم بهره نمی‌برند. درست هم فکر می‌کردیم. این ویژگی در ابتدا غیرفعال خواهد بود و کاربران در زمان عرضه نمی‌توانند از آن استفاده کند؛ اما به نظر می‌رسد که این ویژگی برای شارژ در حالت بی‌سیم هم در نظر گرفته شده است.

گفته شده امکان شارژ سریع در حالت شارژ بی‌سیم در قالب به‌روزرسان جدیدی که در اواخر امسال منتشر می‌شود، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره این موضوع منتشر نشده است. به هر حال برای استفاده از امکان شارژ سریع و شارژ بی‌سیم باید پد مخصوصی که اپل برای آیفو‌ن‌های جدیدش معرفی کرده را خریداری کنید.

منبع: Apple
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. عرفان

    سایت فوق العاده ای دارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه