آیفون‌های سال بعد ممکن است حسگر اثر انگشت نداشته باشند

۲۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز کمی زود است تا درباره‌ی آیفون‌های سال آینده‌ی اپل به قطع صحبت کنیم، ولی با این حال جلوی انتشار شایعات را نمی‌توانیم بگیریم. شایعه‌ای تازه از سوی «مینگ چی کو» منتشر شده است؛ تحلیلگر موسسه‌ی اقتصادی KGI Securities و کسی که سابقه‌ای بلند و بالا از پیش‌بینی‌های صحیح سخت‌افزارهای اپل دارد. مینگ چی کو به تازگی گفته است که شرکت اپل می‌خواهد سال آینده به طور کلی حسگر اثر انگشت یا همان Touch ID را از گوشی‌های خود حذف کند.

iPhone X اولین گوشی اپل است که بدون کلید هوم عرضه می‌شود و به همین دلیل هم حسگر اثر انگشت ندارد.

گوشی آیفون ۱۰ یا همان iPhone X اولین گوشی اپل است که بدون کلید هوم عرضه می‌شود و به همین دلیل هم حسگر اثر انگشت ندارد. اپل به جای حسگر اثر انگشت یک سیستم تشخیص چهره به اسم Face ID را در گوشی آیفون ۱۰ قرار داده است. این تکنولوژی ظاهرا در تمام مدل‌های سال آینده‌ی آیفون قرار داده خواهد شد و اپل به طور کلی قید حسگر اثر انگشت را خواهد زد.

مینگ چی کو قبلا گفته بود که اپل صبر می‌کند تا بازخورد نسبت به Face ID را بررسی کند و پس از آن، تصمیم به بکارگیری از آن در تمام آیفون‌ها بگیرد. با این حال، پیش‌بینی جدید مینگ چی کو می‌گوید که این قابلیت جدید iPhone X قرار است در آیفون‌های سال آینده تمام و کمال وجود داشته باشد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه