آیفون ۷ نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی نخواهد داشت؛ آیفون پرو در راه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اطلاعات جدیدی که توسط یک کاربر معروف چینی در شبکه‌ی اجتماعی «ویبو» منتشر شده، نشان می‌دهد که ظاهرا اپل بالاخره می‌خواهد در آیفون ۷ از شر نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی خلاص شود و ظرفیت پایه را از ۳۲ گیگابایت شروع کند. در ضمن به احتمال زیاد باید انتظار مدلی به نام «آیفون پرو» (iPhone Pro) را هم بکشیم.

چند ماه بیشتر به معرفی مدل بعدی آیفون، یعنی آیفون ۷ نمانده و تا به حال اطلاعات زیادی از آن لو رفته است. ولی تقریبا هیچ‌کدام از این اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و ظرفیت حافظه‌ی آن نبوده‌اند. اکنون یک کاربر معروف چینی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو که سابقه‌ی زیادی در لو دادن اطلاعات مربوط محصولات آتی اپل دارد و اتفاقا معمولا شایعاتی که می‌پراکند درست از آب در می‌آیند، اطلاعات جالبی منتشر کرده است.

طبق گفته‌ی این کاربر چینی، دیگر آیفون ۷ نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی نخواهد داشت و ترتیب ظرفیت حافظه‌ی آن ۳۲، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت است. این درحالیست که آیفون ۷ پلاس و مدلی احتمالی به نام آیفون ۷ پرو ترتیب حافظه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهند داشت.

قبلا شایعاتی درباره‌ی وجود آیفون ۷ پرو وجود داشت ولی حالا این خبر وجود آن را تایید می‌کند. البته دقیقا مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی آیفون ۷ پرو را از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس متمایز می‌کند.

وب‌سایت Pocketnow طبق اطلاعات منتشر شده در ویبو جدولی را از قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۷ و مقایسه‌ی آن با نسل قبلی ساخته است. در این جدول قیمت‌ها به یوآن چین هستند ولی آن‌طور که مشخص است، نسخه‌ی پایه‌ و میانی آیفون ۷ و ۶s و همچنین ۷ پلاس و ۶s پلاس قیمت یکسانی دارند. یعنی اینکه آیفون ۷ با ظرفیت ۳۲ گیگابایت قیمتی برابر با آیفون ۶s با ظرفیت ۱۶ گیگابایت دارد. فقط در نسخه‌‌ای که نهایت ظرفیت حافظه را دارد، اندکی آیفون ۷ ها گران‌تر هستند. آیفون ۷ پرو هم به یکباره از همه‌ی آن‌ها گران‌تر است.

iPhone-7-Pro-pricing

منبع: Phonearena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar تبلیغات در گوگل

    آیفون ۱۶ گیگابایتی اصلا بدرد نمی خوره خوبه که اپل کلا حذفش می کنه

  2. Avatar احسان

    خواهید دید که اپل هیچ خلاقیتی ندارد فقط باد هواست

  3. Avatar saman

    حدس میزدم همچین نسخه ای بیاد.
    به خاطر آیپد پرو و مک بوک پرو و مک پرو جای آیفون پرو خالی بود که با قیمت بیشتر از امکانات بیشتری بهره ببرد.
    البته هنوز معلوم نیست.

  4. Avatar amin

    امیدوارم نسخه ۷ pro plus هم بزنه

  5. Avatar امین محمدی

    Iphone 7 Pro یک چیز دیگست. بهترین آیفون خواهد بود. دلیل گرونیش هم قابلیت هایی است که نسخه ی معمولی و پلاس ندارند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه