آیفون ۸  با ۳ گیگابایت رم در سه مدل راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 8

در گزارش‌های امروز به این موضوع اشاره شده که آیفون ۸ در سه مدل راهی بازار می‌شود. این مدل‌ها در میزان ظرفیت حافظه داخلی با هم متفاوت هستند. گفته شده آیفون جدید شرکت اپل در مدل‌هایی با ۶۴ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت راهی بازار خواهد شد. همچنین گفته شده تمام این گوشی‌ها ۳ گیگابایت رم دارند و از تراشه A11 بهره می‌برند.

 

آیفون ۸ دو برابر بیشتر از آیفون‌ّهای سال گذشته حافظه داخلی دارد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آیفون ۷ در سه مدل با حافظه‌های داخلی ۳۲ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده بود. به نظر می‌رسد که اپل میزان حافظه داخلی آیفون ۸ را دو برابر بیشتر از مدل سال گذشته کرده است.

حتی تصویری هم از چیپ حافظه ۶۴ گیگابایتی این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت Sandisk آن را تولید کرده است. گفته شده چیپ‌ها ۶۴ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۸ را دو شرکت Sandisk و توشیبا می‌سازند. چیپ ۵۱۲ گیگابایتی را هم دو شرکت سامسونگ و Hyix می‌سازند.

حافظه داخلی آیفون

انتظار می‌رود که این تلفن همراه هوشمند اواخر شهریور ماه معرفی شود و اوایل مهر ماه هم راهی بازار شود.

 

منبع: gsmarena
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. اسماعیل

    چقدر زشت و بدقواره!

  2. وفا

    بدون شک بی رقب است

  3. محمدرضا کیانیان

    خوب مثل اینکه دوباره برای خرید یه آیفون جدید باید چند سالی صبر کنم تا یه طراحی درست درمون مثل ۷ و ۷پلاس داشته باشه ..

    محل قرار گرفتن فلش بین دو لنز و حالت عمودی لنز ها.. به نظرم اصلا جالب نیست .. امیدوارم تو مدلهای سالهای آینده به شکل قبل برگرده ..

    1. tato

      برادر اینکه دوربین کجا باشد و چطوری باشد یه شرکت بزرگ مثل اپل با اون همه اتاق فکر روش کار کردن تا بازم محبوب ترین گوشی دنیا بشه.حالا شما دوس نداری نخر و امیدوار باش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه