آیفون ۲۰۱۸ ممکن است در سه رنگ جدید عرضه شود

۹ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
آیفون 2018

سایت PhoneArena در جدیدترین گزارش خود ضمن تاکید دوباره به احتمال عرضه‌ی سه مدل آیفون ۲۰۱۸ از رونمایی سه رنگ جدید برای مدل ارزان‌قیمت آیفون خبر داده است.

به معرفی آیفون‌های جدید نزدیک می‌شویم. خیلی از رسانه‌ها می‌گویند که اپل به احتمال قوی با سه مدل مختلف آیفون حاضر می‌شود؛ یک مدل جانشین آیفون X، یک مدل بزرگ‌تر به عنوان نسخه پلاس و درنهایت یک مدل اقتصادی با پنل LCD و طراحی کم‌حاشیه. هر کدام از این گوشی‌ها ویژگی‌ها خاص خود را خواهند داشت. از پرچم‌دار امسال آیفون و جانشنین X گرفته که هنوز نامش را نمی‌دانیم تا مدل اقتصادی که برای قشر متوسط احتمالا گوشی هیجان‌انگیزی خواهد بود. از جمله ویژگی‌های مهم گوشی اقتصادی امسال اپل می‌توان به صفحه کم‌حاشیه اشاره کرد. هم‌چنین به نظر می‌رسد اپل این گوشی جدیدش به در سه لباس متنوع و رنگارنگ مزین کند.

داستان از این قرار است که سایت PhoneArena به نقل از Zhang Jun، تحلیل‌گر موسسه Rosenblatt خبری منتشر کرده که به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد گوشی اقتصادی امسالش را مثل ۵C در رنگ‌های متنوع و جدید عرضه کند. با این اوصاف احتمال دارد امسال شاهد یک تنوع طیف رنگ از محصولات اپل باشیم و از رنگ‌های تکراری مثل سفید، خاکستری، مشکی و گُلد خلاص شویم! در همین راستا سه تصویر از رنگ‌های متنوع فرضی برای آیفون ۸ منتشر شده که در ادامه می‌توانید ببینید.

Zhang Jun می‌گوید: از وقتی که اپل هرسال سه مدل گوشی معرفی می‌کند، ما باورداریم که این کمپانی باید برای طراحی گوشی مجهز به پنل LCD و مدل بالارده‌ی OLED تفاوتی قائل شود. یکی از راه‌کارهای مناسب می‌تواند اضافه کردن رنگ‌های مختلف برای گوشی پایین‌رده آیفون ۲۰۱۸ باشد. این تحلیل‌گر باور دارد که اپل برای آیفون مجهز به پنل LCD امسال خود ۳ رنگ آبی، زرد و صورتی درنظر می‌گیرد که احتمالا نظر مشتریان را به خوبی به سوی خود جلب می‌کند. به لطف قرار گرفتن پنل پشتی شیشه‌ای می‌توان انتظار داشت که این تلفن همراه هوشمند به قابلیت شارژ بی‌سیم هم مجهز شود. بنابراین خبری احتمالا خبری از قاب پشتی پلاستیکی آیفون ۵C نیست.

اگر این پیش‌بینی‌ها درست از آب درآید، خرید آیفون با قیمت پایین و در رنگ جذاب می‌تواند در بالابردن فروش آیفون کمک بزرگی کند. چند سالی می‌شود که از عرضه‌ی آیفون رنگارنگ ۵C و آیپاد تاچ نسل ۵ در پالت رنگی جذاب می‌گذرد اما شاید اپل قصد داشته باشد رنگ و بوی تازه‌ای به گوشی‌های جدیدش دهد. آیا شما طرفدار عرضه آیفون در رنگ‌های متنوع هستید؟ به نظر شما عرضه آیفون در لباس‌های رنگارنگ تاچه حد می‌تواند به بالابردن فروش محصولات اپل کمک کند؟

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Yalan

    چی شد پس این آیفون امسال؟!؟!
    کنفرانس تموم شد
    هیچی نگفتن
    شما اطلاع‌رسانی کنید اما درست و صحیح

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه