آیفون ۵ و ۵s محبوب‌ترین گوشی در امریکا است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موسسه‌ی آماری Device Atlas جدیدترین آمار و ارقام خود را از محبوب‌ترین گوشی‌های دنیا منتشر کرده است. طبق گفته‌ی این موسسه‌ی آماری، آیفون ۵ و آیفون ۵s بیشترین گوشی‌های استفاده شده در ایالات متحده هستند. این آمار با استفاده از بیشترین گوشی‌های استفاده شده در وب در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی گرفته شده است.

از بین مرورگرهای وب هم «سافاری» به عنوان محبوب‌ترین مرورگر معرفی شده است.

پس از سری گوشی‌های آیفون ۵، بیشترین گوشی‌های استفاده شده در امریکای شمالی، سری گوشی‌های آیفون ۶ بوده‌اند. در بیشتر  کشورهای اروپایی، بیشترین گوشی استفاده شده آیفون ۴ و آیفون ۴s است. بیشترین گوشی استفاده شده‌ی سامسونگ هم در در مرحله‌ی اول گلکسی S5 و سپس گلکسی S6 و S6 Edge هستند.

طبق آمار وب، سیستم عامل iOS نسبت به دیگر سیستم‌های عامل رشد بیشتری داشته است. ترافیک وب از سوی گوشی‌های اندرویدی با این حال کمتر شده. گوشی‌های مبتنی بر iOS نسبت به سال گذشته، رشدی ۴٫۶۸ درصدی داشتند، اما گوشی‌های اندرویدی ۴٫۶۸ درصد در وب کمتر حضور داشته‌اند.

Apple-is-the-largest-smartphone-vendor-in-the-states

موسسه‌ی Device Atlas هم‌چنین گفته که ۵۷٫۳۵ درصد از تمام گوشی‌های فروخته شده در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵، توسط شرکت اپل تولید شده بودند. پس از اپل، سامسونگ قرار گرفته است که ۱۰٫۳۶ درصد از تمام فروش گوشی‌های امریکا را در دست دارد.

از بین مرورگرهای وب هم «سافاری» به عنوان محبوب‌ترین مرورگر معرفی شده است. این مرورگر با آمار ۵۵٫۹۸ درصدی خود، بالاتر از کروم قرار گرفته که ۳۸٫۳۱ درصد از آمار تمام مرورگرهای موبایل در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص داده است.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. ali

    طرااحی ۵اس عالیه به علاوه ی بدنه ی فلزیش که خیلی ظریف و زیباست وجدای از همه ی اینهابه شدت خوش دسته بایدم محبوب باشه

  2. Next is Now

    این آمار صرفا مختص کشور آمریکاست و در مجموع بازار جهانی باز هم سامسونگ اوله

  3. ممد

    برادرم پنج اس داره خیلی گوشی جالبی نیس که بشه باهاش حال کرد.تو امریکا بخاطر ازادی و نت فرا گیر و امکاناتی که دارن خوبه ولی تو ایران اصلا نمیتونه خدیر ایفون خریدی عاقلانه و درست باشه مخصوصا با وجود پروژه صفر سامسونگ که متحول کرد دنیای موبایل رو.

  4. نادر

    واقعیت هم همینه. اپل با سیستم عامل خاصش واقعا محشره. نکته جالب تو نمودار این بود که در ژاپن ۲.۶% مردم از sony که ساخت کشور خودشون هست استفاده می کنند و بیشترین درصد استفاده از آیفون رو هم ژاپن داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه