آیفون ۶s رکورددار طول عمر باتری در بین تمام آیفون‌ها شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که مشخص شد آیفون ۶s از باتری ضعیف‌تری در مقایسه با آیفون ۶ برخوردار است، کسی فکر نمی‌کرد که این گوشی بتواند در قسمت باتری رکورددار شود.

در آزمایش‌های انجام شده، باتری آیفون ۶s این گوشی را ۸ ساعت ۱۵ دقیقه روشن نگه‌داشته که این آمار بیشتر از آیفون‌های قبلی بوده است.

باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپرساعتی گوشی آیفون ۶s از مدل قبلی ضعیف‌تر است، اما این موضوع باعث نشده که عملکرد بدتری نسبت آن پیدا کند. آیفون ۶s به شکلی ساخته شده که باتری بسیار کمی مصرف می‌کند و به همین دلیل باتری آن می‌تواند مدت زمان بیشتری گوشی را روشن نگه‌دارد. براساس تحقیقات انجام شده، این محصول در تست باتری توانسته عملکرد بسیار بهتری داشته باشد و حتی بالاتر از گوشی‌های رقیبش قرار بگیرد.
باتری گوشی آیفون ۶s این محصول را ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه روشن نگه داشت که در مقایسه با ظرفیت باتری، رکورد جالب توجهی به حساب می‌آید. باتری این گوشی عملکرد بهتری نسبت به باتری گوشی‌های اکسپریا Z3 پلاس و گلکسی S6 اج داشت. در این آمار گوشی‌های گلکسی S6 اکتیو و اکسپریا Z3 کامپکت نتایج بهتری نسبت باتری آیفون ۶s به‌دست آوردند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دقت صفحه نمایش گوشی‌ها روی میزان عمر باتری آن‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.
آزمایش‌های انجام شده در شرایط کاملا یکسان صورت گرفته و نور صفحه نمایش تمام این محصولات در یک میزان قرار داشتند.
در ادامه می‌توانید نتایج به دست آمده از طول عمر باتری گوشی‌های مختلف را مشاهده کنید.

iphone6s-battry

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    باطری ۱۷۱۵ الان یه فاجعه هست! باطری قوی رو شرکتهای لنوو،سونی،هواوی و ال جی دارن رو گوشیاشون کار میکنن،جدیدا سامسونگ چند مدل با باطری خوب تولید کرده که سامسونگ جی ۷ و a8 از اون جمله هستن ولی برترین باطری ها رو لنوو p70-k80-p1 دارن و مدلهای وایب شاتو k3 note هم باطری خوبی دارن،سونی هم چند مدل از جمله z3compact و z2 داره که باطری خوبی دارن،ال جی هم جی ۲ و جی ۲ مینی باطری خوبی دارن،هواوی هم اسند میت ۷و هنور ۶ باطری خوبی دارن،رو برند تعصب داشته باشی فقط خودت ضرر میکنی،والسلام

  2. Avatar احسان

    باطری تو قسمت روشن بود نت و بازی فوق افتضاح هست!!! روشن موندن صفحه و اینکه هیچ کاری باهاش نکنی به چه درد میخوره؟؟؟

  3. Avatar دوربین مدار بسته

    از لحاظ طول عمر باطری یکی از بهترین هاست.

  4. Avatar ترانه

    دیگه آیفون بالاخره باید رکورددار باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه