آیفون ۶SE به جای آیفون ۷ راهی بازار می‌شود؛ تصاویر جعبه‌ی آن لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

قبلا شایعاتی درباره‌ی این موضوع که آیفون امسال به جای اینکه ۷ نامیده شود، با نام آیفون ۶SE راهی بازار می‌شود، منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که این شایعات حقیقت داشته باشند. امروز تصاویری از جعبه‌ی آیفون جدید منتشر شده که نام آن را تایید می‌کنند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون جدید با نام آیفون ۶SE‌ راهی بازار می‌شود.

این تصاویر از یک شرکت چینی لو رفته و به نظر نمی‌رسد که ساختگی باشند. البته بیشتر اطلاعاتی که روی جعبه‌ی گوشی درج شده‌اند قابل خواندن نیستند. در ادامه می‌توانید این عکس‌ها را ببینید:

Cqn4OrwWAAAzBKk

شرکت اپل چند ماه پیش آیفون SE را معرفی کرد که یک آیفون کوچک‌تر بود که جایگزینی برای آیفون ۵s به حساب می‌آید. از آنجایی که این شرکت گفته بود روند تغییرات در آیفون‌ها را به بازه‌های زمانی سه ساله انتقال داده، احتمال اینکه آیفون جدید با نام ۶SE راهی بازار شود، بسیار زیاد است.

هنوز اطلاعات بیشتری از جزییات این مدل منتشر نشده؛ اما از قبل مشخص شده بود که جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و مدل پلاس آن به دوربین دوتایی مجهز شده است. این گوشی در شهریور ماه معرفی خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Techtastic

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. T2016

    دوستانی که میگن اپل شورشو دراورده حتما اندرویدی هستند و کورکورانه میخوان بگن که ایفون بده.خب حالا اسمش هرچی میخواد باشه.اسم مهمتره یا تکنولوژی جدیدی که قراره بیاد؟!پس زیاد به شوری و بی نمکیش کاری نداشته باشید.

  2. ابوالفضل

    اپل با این کارش ، خودشو از رقابت با گلکسی اس ۷ و نوت ۷ کنار می زنه ، و به گونه ای رقابت اصلی رو به مدل بعدی که خدا می دونه اسمش چیه ، واگذار می کنه !
    واقعا تاسف باره !
    #pray-for-iphone

  3. بی نام

    من که به چیزهایی شوررر علاقه دارم

  4. REZA

    فک کنم اشتباه می کنیدبا نام آیفون ۷ رونمایی میشه ولی در کنارش مثل ۵SE حالا ۶SE منتشر میشه چون اخبار قبلی کاملا تایید میکنه که اسمش آیفون۷هستش.

  5. Next is Now

    آیفون ۶ ، آیفون ۶s ، آیفون SE ، آیفون ۶SE !
    من دیگه حرفی ندارم

  6. Arash

    اپل شورشو در آورده

  7. سپهر

    اپل همیشه” امکانات بی‌نظیر” دنیای تکنولوژی رو با توجه و احترام به حفظ “سلامت مشتری” و همین طور “رفاه کامل” آن‌ها، به بازار عرضه نموده. دمش گرم… این ویژگی ذاتی همه‌ی محصولات اپل بوده که از دوران پر شکوه مدیریت استیو جابز بزرگ به یادگار مونده و امیدوارم تا ابد هم این طور بماند.
    اما احساس می‌کنم خلاقیت اپل نسبت به دوران مدیریت استیو جابز تا حدی کم رنگ تر شده. البته نباید فراموش کرد که تغییرات باید هم جهت همون ویژگی ذاتی شرکت اپل مدیریت بشه تا اپل کمپانی محبوب و بی رقیب دنیای فناوری باقی بمونه.

  8. alex

    اه اپل جان تموم کن این مسخره بازی هاتو

  9. mahdi.s

    این apple که شورش در آورده این همه شایعه بود که آیفون۷ حالا هم که میگن آیفون ۶se پوففف

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه