آیفون ۷ احتمالا رنگ سیاه دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد زیادی از کسانی که یک آیفون ۵ به رنگ سیاه خریده بودند، از همان ابتدایی که گوشی هوشمندشان را از بسته‌بندی خارج کردند، خوردگی‌هایی روی آن دیدند. شاید همین موضوع هم باعث شده بود تا اپل از آیفون ۵s به بعد، ساخت رنگ سیاه آیفون را به کنار بگذارد. تیره‌ترین رنگ آیفون، رنگ خاکستری تیره‌ی آن است که به اسم Space Gray شناخته می‌شود.

رنگ سیاه آیفون ۷ احتمالا شبیه به رنگ Space Black اپل واچ خواهد بود.

طبق شایعه‌های جدید، اپل می‌خواهد رنگ سیاه را دوباره را به آیفون برگرداند. البته ظاهرا این رنگ جدید، Space Black است و به جای اینکه تمام و کمال سیاه باشد،‌ بیشتر شبیه به رنگ اپل واچ سیاه است.

انتشار این خبر هم طراحان سه‌بعدی را برانگیخته است تا مدل‌هایی از آیفون بعدی به رنگ سیاه طراحی کنند. رندرهایی هم که ساخته شده‌اند، رنگ زیبایی را نشان می‌دهند. یکی از نویسندگان معروف تکنولوژی هم خودش رندری سه‌بعدی از آیفون سیاه ساخته و می‌گوید که این رندر، دقیقا آیفون ۷ را نشان می‌دهد.

1 3 4

حتی در تصاویر، طرحی از آیفون ۸ که پشت‌اش شیشه‌ای و سیاه است را می‌توانیم ببینیم.

2

آیفون ۷ قرار است مثل همیشه، در شهریور ماه امسال عرضه شود.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    رنگ سیاهش عالیه … در ضمن در جواب این دوستمون که میگن آیفون پول مارک میگیره خواستم بگم از کامنتت معلومه که تنها دلیل این حرفت فقط پول هستش :)) ایشالا پولدار میشی و لذت استفاده از یک آیفون رو خواهی برد :)) به جای تخریب دیگر برند ها از داشته های برد محبوبت حرف بزن که البته بعید میدونم چیزی داشته باشه :))

  2. Avatar Mahdi

    سلام ایفون فقط فقط پول مارکش رو می خوره هر کی ایفون میخره مثل اینکه که یه گاری رو به جای ماشین لامبورگینی بهت فروختن ایفون نه کیفیت ساخت داره نه باطری قوی نه صفحه نمایش منحصر بفرد هیچی نداره فقط یه سیستم عامل بسیار محدود داره که همین محدودیت باعث سریع بودنشه کی واسه سیستم عامل محدود ۳.۵میلیون خرج می کنه واقعا اگه عقلانی فکر کنیم سامسونگ گلکسی اس ۷ یک شاهکاره که قیمت خیلی ارزان تری نسبت به ایفون مسخره داره اگه همین مشخاصتی که سامسونگ زده رو ایفون زده بود قیمتش می شد ۵ میلیون نیم ایفون یه شرکت مسخره وکلاهبرداره از منطر من

    1. Avatar محمد

      آقاى مهدى اول اینکه جوش نزن ، دوم اینکه به تو ربطی نداره کی چه گوشی میخره هرکس حق انتخاب داره ، سوم اینکه آیفون شرکت نیست آیفون گوشی موبایل ساخت شرکت اپل هست ، و بعد اینکه جنابعالی سواد ندارى هنوز تو اندروید موندی وگرنه ios یه سیستم عامل بسیار امن و کار آمد هست با بروز رسانی های سریع جوری که گوشی که شما ۴ سال پیش خریدی رو هم هنوز داره ساپورت میکنه ،

    2. Avatar vahid

      کاملا موافقم

    3. Avatar soren

      دوست عزیز خیلی بهتر میشه اگر شما عدالت رو رعایت کنی و بجای توهین فقط نظرت رو بگی،کمپانی اپل در سراسر این کره خاکی به کیفیت ساخت بالای محصولاش معروفه و این رو همه میدونن الا شما!!درضمن شما اگه طرفدار s7و برند سامسونگ هستی لازم نیست خبر های اپل رو دنبال کنی که عصبانی بشی و توهین کنی.

    4. Avatar Mac Klaus

      وقتی یه لامبور گینی – مازراتی – بنز -لکسوس -بی ام دبلیو و… رو میخری علاوه بر محصول باید پول برندش رو هم بدی که برند تا چندین سال از محصولی که خریداری کردی پشتیبانی کنه ……….. وگرنه باید لیفان – ام وی ام و… بخری با اینکه از لحاظ عددی (موتور و …) خوب جلوه میکنند ولی به درد نمیخورن و اینکه ماشین یه ایراد پیدا کنه (که خوراک این محصولاته) شرکت پشتیبانی خاصی از ماشین شما نمیکنه …………..
      مطلب بالا فقط برای این بود که این موضوع متوجه بشید برند خیلی مهمتر از اعداد رقمه محصوله ………
      در رابطه با آیفون و سامسونگ : مطمئنم تا حالا با آیفون کار نکردی …….. اگه کار کرده بودی میفهمیدی که کیفیت ساخت آیفون همیشه زبان زد بوده و هست ….. و سامسونگ ۲ سال داره گوشی هایی با فلز و شیشه یسازه که اپل این طرز ساخت رو تو آیفون ۴ و ۴اس پیاده کرد ……….. گوشی ایی که چندین ساله از فلز برای ساختش استفاده میشه بی کیفیت نیست …. و اینا همه نشان دهنده تعصبی بودن شما رو سامسونگه و اینکه چشم و گوش بسته دارید از این برند طرفداری میکنید!!!!!!!
      اگه تا حالا با با آیفون یا هر آی دیوایسی کار کرده بودی متوجه میشدی که اصلا سیستم عامل کاربر رو محدود نمیکنه …. دوره بلوتوث و… هم گذشته دیگه ……..
      تفاوت قیمت : واسه منی که کارایی و برند مهم ترین فاکتور ها برای خریده ، اصلا مهم نیست …… هر شرکتی گوشی ایی بزنه که کارایی اون منو راضی کنه ۵ میلیون که هیچ … ۱۰ میلیون هم لازم باشه میدم ………
      خوب بودن یه گوشی رو رم بالا و سخت افزار قوی معلوم نمکینه ، بلکه کارایی هر گوشی هست که مشخص میکنه اون گوشی خوب هست یا نه …
      در مورد باتری هم اینو بدون که من به شخصه باتری آیفون ۶ اس پلاس و نوت ۴ رو با هم مقایسه کردم …. با اینکه ظرفیت نوت بالاتر بود و آیفون بهتر عمل کرد …….
      *************************************** خواهشا اول تحقیق کنید بعد حرف بزنید ***************************************

    5. Avatar اشکان

      جسارت نباشه هااااا اما شما خیلی داری متعصبانه نظر میدی! داداش تا حالا آیفون دستت گرفتی؟! آخه کسایی که خیلی خیلی با آیفون و اپل مخالفند هم باز تنها چیزی که نمیتونن منکرش بشن کیفیت ساخت آیفونه! چجوری میگی ” نه کیفیت ساخت داره نه باتری”؟؟؟!! تو خوب بودن گلکسی اس ۷ شکی نیست اما خوب هزارتا برتری آیفون داره هزارتا برتری اون! مثل بنز و بی ام و! هر کی یجور میپسنده. اما این نظر شما کاااااملا متعصبانه و به منطقه! یکم منطقی باش داداش من. درضمن شما میتونی با ۲ میلیون هم بروزترین آیفون رو بخری! ۳.۵ بالاترین حدشه دیگه!

    6. Avatar KaTa

      هاااااااااااااااا؟؟؟؟؟!!!!!!

    7. Avatar Milad

      باشه!

    8. Avatar محمد

      ممنون که آخرش گفتید « … از نظر من» .

    9. Avatar Ali

      سلام دوست عزیز اگر شما با چند سیستم عامل موبایل کار میکردی دیگه همچین حرفی نمیزدی شما کافیه با بهترین گوشی اندروید یک سال کار کنی تا بفهمید گوشیتون چه قد ضعیف شده یا حافظه گوشی های ویندوز و پر کنی تا ببینی چه قد ضعیف میشه اما راجب به محصولات اپل اینطور نیست.هیچ گرونی بی حکمت نیست .البته تا وقتی با اپل کار نکنید این و درک نمیکنید چون منم همین نظر شما رو قبلا راجب به محصولات اپل داشتم.

    10. Avatar arian

      کاملا درسته
      محصولات سامسونگ از s6 به اینور و note5از این رو به اون رو شده من الان s6 edge و note5دستمه کاملا راضیم اپل فقط و فقط پول مارکه

  3. Avatar ووپرس

    خیلی زیبا خواهد شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه