آیفون ۷ به هنگام پردازش سنگین صدا می‌دهد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مدت زیادی از ورود آیفون‌های جدید به بازار نمی‌گذرد و ظاهرا برخی از کسانی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را خریداری کرده‌اند، با مشکلی سخت‌افزاری روبرو شده‌اند. طبق گزارش‌های منتشر شده، هر دو مدل آیفون هنگامی که زیر فشار پردازش زیاد قرار می‌گیرند، شروع به تولید صدا می‌کنند. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به کارشان ادامه می‌دهند، اما شنیدن صدای ویز ویز گوشی آزاردهنده است؛ طوری که انتظار دارید اتفاقی برای گوشی‌تان بیافتد؛ واقعا هم نمی‌تواند مطمئن بود که قرار نیست گوشی سالم بماند.

رسانه‌های مختلف حوزه‌ی تکنولوژی درباره‌ی این مشکل پیش‌آمده از اپل پرسیده‌اند، اما این شرکت هنوز پاسخی ارایه نکرده است.

البته این مشکل برای همه پیش نیامده است. طوری که بر و بچه‌های وب‌سایت Engadget با استفاده از بنچمارک ۳DMark و دموی گرافیکی Ice Storm Extreme، آیفون را زیر پردازش‌های سنگین قرار دادند و صدایی از سوی گوشی نشنیدند. در نتیجه مطمئنا مشکل صدای گوشی، مشکلی در خط تولید است و قرار نیست همه‌ی گوشی‌ها صدا دهند.

رسانه‌های مختلف حوزه‌ی تکنولوژی درباره‌ی این مشکل پیش‌آمده از اپل پرسیده‌اند، اما این شرکت هنوز پاسخی ارایه نکرده است. حتی اگر هم به این مشکل برخورد کرده باشید، با توجه به اینکه فعلا تقاضا برای آیفون ۷ بسیار بالا است، احتمالا تا اپل بیاید و گوشی‌تان را تعویض کند، زمان زیادی طول خواهد کشید. اگر هم در مملکت ما آیفون خریده‌اید، فقط می‌توانیم بگوییم که امیدواریم این مشکل برای‌تان پیش نیاید.

در ادامه می‌توانید صدای تولیدی گوشی را بشنوید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

 

Drone_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۲ دیدگاه
  1. ازسام

    دوستان من گوشی اپل ۷ خریدم وقتی با دوربین پشت فیلمبرداری میکنم در هنگام پخش کلیپ ضبط شده صدای تق تق با یه مکث میاد و دوباره بعد سه ثانیه تکرار میشه و الی اخر ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. محمد

    گوشی من صدا می ده گارانتی هم نداره چکار کنم

  3. فرزاد

    میگی که اپل اعلام کرده این صدا مربوط میشه به یک تکنولوژی جدید که از آتش گرفتن گوشی زیر شارژ جلوگیری میکنه

  4. رامین

    این صدا در cpu های x86 قوی شرکته اینتل شایعه که خب در pc یک چیزه طبیعی حساب میشه ولی از گوشی یه صدای تق تق بیاد بیرون خیلی ضده حاله.از شرکتی که سالی دو عدد گوشی تولید میکنه و ثروتمندترین شرکته جهانه انتظاره بیشتری میره

  5. محمد

    ظاهراً دوستان هرگز به یک نمایندگی اپل مراجعه نکرده‌اند یا با مشکلات‌اش آشنا نیستند. کافی مشکلی که برای مک‌بوک پروهای رتینای نسل دوم یا سوم رو در نظر بگیرید. نمایشگر بعد از یه مدت(معمولاً بیش از یک سال که گارانتی ۱۲ ماهه‌ی استاندارد اپل تموم بود) به دلیل تشعشعات کیهانی دچار تغییر رنگ و غیرقابل استفاده بود. اپل ۸۰۰ دلار برای تعویضش می‌خواست و نه فراخوان و هیچ چیزی نمی‌داد. حتا برای اونها که در همان دوره‌ی گارانتی بودند هم این مورد رو شامل گارانتی نمی‌دونست. آیفون و خمیدگی و مشکل خرابی نمایشگر آیفون ۶ که به‌تازگی نمایان شده بماند.
    دست‌کم اپل‌داران در این باره باید سکوت کنند، سابقه‌ی اپل بی‌نظیره، اما برند باعث می‌شه چه در ایران و چه در جاهای دیگه برای پرنسیپ و پرستیژ بگویند ایده‌آل هست. یه سری به انجمن‌های سایت خود اپل بزنید و ببینید چه‌قدر مشکل داره محصولاتش و پاسخ‌دهی بی‌نظیر اونو ببینید.

    1. Keyhan

      همین مشکل صدا رو رتینای ۲۰۱۴ بنده هم داره. با این که غیر از فن عملا هیچ پارت مکانیکی دیگه ای روی بردش نداره این صدای وزوز آزاردهنده همیشه زیر پردازش های معمولی هم شنیده می شه. مشکل فقط به این هم ختم نمیشه قسمت بالا سمت راست ال سی دی هم از روز اول مشکل desaturation داشته. حالا به قول شما بیا و سعی کن بخوای برای تعویض یا تعمیر اقدام کنی اونم تو ایران.در هر صورت هم چون اپل این مشکلات به طور مشخص مشکلات ماژور ی به حساب نمیاره، عملا باید دو سوم پولی که برای خرید لپتاپ دادی، یعنی نزدیک۸۰۰ دلار رو برای تعویض یه ال سی دی ۷۰ دلاری بدی.

  6. محسن

    سرور شرکت ما هم وقتی پردازشش سنگین میشه از این صدا ها می ده ! ((: شاهکار اپل

  7. حسن ر.

    از این نوع صداها حین پردازش‌های سنگین رو من تو چیپ‌های کوالاکام و یا پردازنده‌های اینتل هم شنیدم. خیلی بنظرم عجیب نیست. حالا باید ببینیم در عمل چقدر بلنده.

    1. آرمین

      برای کوالکام مثال بزن و ریفرنس بده و با چیپ اینتل مثلا در کامپیوتر شخصی قاطیش نکن لطفا…
      مسلما این اشکال بسیار بزرگی از نظر کیفیتی است و همانطور که عنوان شده به یک مورد محدود نیست…
      فقط و فقط تکنولوژی ژاپن و لاغیر…
      باید یک فرقی بین سونی محصول ژاپن با این سرهم بندسازها باشه یا نه…

      1. حسن ر.

        من اسنپدراگون ۶۰۰ رو نکسوس ۷ دارم و همینطور صدا میده.
        برادر من همهٔ این چیزا الان تو چین و تایوان ساخته می‌شه. دلت خوشه که سونی داری ژاپنیه!!

      2. سامان

        شاید شما احتمالا از پردازنده اینتل استفاده میکنی چون گوشیت چینی و تایوانیه … اگر گوشی سونی داشتی همچین حرفی نمی زدی و فکر نمیکردی سونی هم اینجوریه….

  8. ارام

    سلام.
    سامسونگ فراخوان که داد هیچ.من نوت۷رو از دی جی کالا پیش خرید کردم که نهایتا بعداز بوجود اومدن اون مشکلات برای گوشی مبلغ پیش خریدم رو به من برگردوندن .حالا کار قشنگ بعد از اون چی بود هم سامسونگ و هم دی جی کالا برای اونایی که گوشی رو پیش خرید کرده بودن جداگونه یه هدیه رو به صورت رایگان براشون ارسال کردن که من هم جز شون بودم.از هردوتا شون هم دی جی کالا و هم سامسونگ ممنونم و برای هردوتاشون ارزوی موفقیت دارم

    1. فرزاد

      هدیه شون احتمالا کپسول آتش خاموش کن نبوده خخخخخخ

  9. علی

    خدمات پس از فروش فوق العاده ی که اپل دارد – فقط باید به یک نمایندگیش مراجعه کنی و گوشی را بدی بهشون . می ندازد تو سلط مخصوص و یک نو می دهد دستت – اینقدر مشکل هادی نیست
    البته ما ایرانی ها باید برای اینکه کار تا یک کشور یا دیگه سفر کنیم . اما امید وارم حالا که قرار ایفون قانونی بیاد . این خدمات خوب نمایندیگش هم باهاش بیاد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما