آیفون ۷ درصدر پرفروش‌ترین گوشی‌های ۶ ماهه‌ اول امسال

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، آیفون ۷ عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ۶ ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرده است.

این اولین بار نیست که می‌شنویم آیفون ۷ توانسته فروش بالایی را برای اپل به جای بگذارد. این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل، دوربین ۱۲ مگاپیکسل، ۲ گیگابایت رم و یک باتری ۱۹۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

بعد از آیفون ۷ در این لیست، نام آیفون ۷ پلاس در جایگاه بعدی به چشم می‌خورد. آیفون ۷ پلاس به عنوان برادر بزرگ‌تر و قدرتمند آیفون ۷ از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، دوربین ۱۲ مپاپیکسل دوتایی، ۳ گیگابایت رم و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس هم توانسته به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند ۶ ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۷، در جایگاه سوم قرار بگیرد. سامسونگ در ساخت گوشی پایین‌رده‌ی گلکسی گرند پرایم پلاس، از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با روزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل، ۱.۵ گیگابایت رم و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است.

پس از این ۳ گوشی، آیفون ۶s، سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار دارند. با وجود این که آیفون ۷ و ایفون ۷ پلاس به عنوان پرفروش‌ترین گوشی های این لیست معرفی شده‌اند، میزان فروش آیفون ۶s و ۶s پلاس در ۶ ماهه‌ی نخست سال گذشته بیشتر بوده است. معیار این لیست، میزان فروش گوشی‌ها در بازه‌ی زمانی معین (۶ ماه) است. آیفون‌های ۶، ۶s و ۷ را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین گوشی‌های ۶ ماهه‌ی اول سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دانست. البته درنظر داشته باشید سهم بازار هر کدام از این گوشی‌ها به ترتیب ۱۰ درصد، ۷ درصد و ۵ درصد اعلام شده که سیر نزولی داشته است.

از طرفی، سامسونگ گلکسی S8 پلاس در جایگاه ششم امسال قرار گرفته است. این درحالی است که گلکسی S7 edge در جایگاه چهارم گوشی‌های پرفروش نیمه‌ی سال ۲۰۱۶ قرار داشت. IHS احتمال داده که دلیل این موضوع ممکن است به معرفی دیر این گوشی‌های پرچم‌دار (حدود یک ماه) ربط داشته باشد. به‌طور کلی در این لیست، نام ۵ محصول سامسونگ، ۴ محصول اپل و یک گوشی از Oppo دیده می‌شود.  Oppo یک شرکت چینی است که توانسته بیش از یک میلیون گوشی در بازه زمانی مذکور بفروشد.

شما طرفدار محصولات کدام شرکت هستید؟ اپل، سامسونگ، سونی، الجی، …

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar amir

    اس هشت ی ذره دیر اومد وگرنه رتبش خیلی بهتر بود

  2. Avatar sia

    just iphone

  3. Avatar علی جوادی

    فقط سامسونگ و بس

    1. Avatar علیرضا کریمی

      نترکه صلواااات…

  4. Avatar AB

    ۱۰۰% apple

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه