آیفون ۷ در سه مدل عرضه می‌شود

۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در سایت Mac Fan و Macotakara شرکت اپل قصد دارد آیفون ۷ را در سه مدل معمولی، پرو و پلاس راهی بازار می‌کند. این آیفون‌ها خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری ندارند و مدل پلاس هم از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

در تصویر شماتیک منتشر شده از آیفون ۷ مشخص شده که این گوشی ظاهری همانند مدل‌های قبلی دارد. خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا روی آن قرار ندارد و باریک‌تر از آیفون ۶s است. در این تصویر مشخص شده که آیفون یک مدل پرو خواهد داشت و صفحه‌نمایش آن ۵٫۵ اینچی است. همچنین در این اطلاعات گفته شده که آیفون ۷ پلاس از لنز دوتایی بهره می‌برد. این گوشی یک بلندگو در پایین دارد همانند مدل‌های قبلی خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا روی آن وجود ندارد.

iPhone-7Pro

گوشی iPhone 7 در ابعاد ۱۵۸٫۲۲ در ۷۷٫۹۴ در ۷٫۳ میلی‌متر ساخته شده و به احتمال زیاد با تراشه‌ی A10 راهی بازار می‌شود که مصرف انرژی پایین‌تری دارد. حتی بعید نیست که آیفون ۷ پلاس باتری بهتری نسبت به مدل‌های معمولی داشته باشد.

شرکت اپل با ایجاد تغییرات جدید در آیفون ۷ قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را در گوشی‌های بعدی خودش به وجود بیاورد. قبلا شایعه شده بود که آیفون ۸ ویژگی‌های بهتری در مقایسه با این گوشی دارد و بسیار تغییر کرده.

‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه