آیفون ۷ و ۷ پلاس، محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند فعلی دنیا

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درست است که بازار گوشی‌های اندرویدی از آیفون بزرگ‌تر است، تنوعشان بیشتر است، شکل و شمایل مختلفی دارند اما اپل باز هم ثابت کرد که همان گوشی‌های ساده و بااصالتش هنوز درمیان مشتریان جهانی محبوب‌تر است!

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار فعلی هستند. طبق گزارش‌های اخیر در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، اپل حدود ۱۶.۹ میلیون از آیفون ۷ و ۱۵.۱ میلیون از آیفون ۷ پلاس را به بازار جهانی عرضه کند. این میزان بیشتر از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس بوده است. پس از این دو گوشی، سامسونگ حدود ۱۰.۲ میلیون دستگاه از گلکسی اس۸ و حدود ۹ میلیون دستگاه از گلکسی اس۸ پلاس را به بازار جهانی صادر کرده است.

کارشناسان می‌گویند که این آمار نشان‌دهنده‌ی میزان محبوبیت این دو گوشی اپل میان مشتریان است. از دلایل محبوبیت این گوشی، طراحی دوستانه، ساده و اپلیکیشن‌های غنی و توانمند قلمداد می‌شود. حالا باید دید که اپل در ۱۰ سالگی آیفون، چطور ظاهر می‌شود. گزارش‌ها از افزایش قیمت آیفون ۸ خبر می‌دهند؛ بنابراین آیا باز هم می‌توان شاهد فروش بالا و محبوبیت ویژه‌ی کنونی آیفون میان مشتریان بود یا ممکن است برندهای دیگر بتوانند از امسال این عنوان را از اپل بگیرند؟

شما چه فکر می‌کنید؟

منبع: Ubergizmo ، macrumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    فقط سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه