آیفون ۸ از گلکسی S8 جذاب‌تر است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنها چند روز تا زمان عرضه‌ی احتمالی گلکسی S8 سامسونگ زمان باقی‌مانده و گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد این گوشی وجود دارد. از شایعاتی که در مورد مشخصات این گوشی وجود دارد گرفته تا پیش‌بینی‌های میزان فروش آن. سیلی از خبرها ما را فراگرفته. صادقانه بگوییم، دیگر صبرمان به انتها رسیده است.

اگرچه، اخیرا مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از سازمان KGI که از افشاگران قابل‌اعتماد اپل است گفته «گلکسی S8 جذابیت‌های لازم برای فروش خوب را ندارد» و به‌احتمال زیاد از آیفون ۸ عقب می‌ماند. «کو» تاکید کرده که نمایشگر OLED سری جدید آیفون می‌تواند جذب‌کننده‌ی بزرگ‌تری برای مشتریان باشد. بااین‌حال ما از اینکه ارزیابی‌های «کو» تنها بر اساس نمایشگر OLED احتمالی است متعجب شدیم. چراکه S8 هم از تکنولوژی مشابهی در نمایشگرش استفاده کرده است. این یعنی OLED تنها برگ برنده‌ی اپل نخواهد بود. سخت است که گفته‌های او را قطعی تلقی کنیم. چراکه گفته می‌شود هر دو گوشی کیفیت و نوآوری بالایی دارند.

ما نمی‌خواهیم جانب‌دارانه قضاوت کنیم، اما یک نمایشگر ۵.۸اینچی OLED ، دکمه‌ی خانه‌ی لمسی، نمایشگری کاربردی با کمترین حاشیه ممکن، همه در گوشی جدید آیفون واقعا تحسین برانگیز است. به‌جز این‌ها دوربین انقلابی سه‌بعدی در جلو این گوشی و شارژر بی‌سیم جذاب‌ترین قابلیت‌های جدید آیفون ۸ هستند.

گلکسی S8 هم یک مجموعه نرم‌افزاری جالب؛ مثل دستیار مجازی بیکسبی و نمایشگر ۶.۲ اینچی را همراه خود دارد. اسکنر چشم و حسگر اثرانگشت که در پشت گوشی قرار گرفته هم از جذابیت‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ خواهد بود. با این حال، داوری «کو» به این اشاره می‌کند که S8 نمی‌تواند بیشتر از ۵۲میلیون فروش داشته باشد که کمتر از میزان پیش‌بینی‌شده برای آیفون ۸ است.

برای اینکه درستی این پیش‌بینی‌ها مشخص شود باید تا عرضه‌ی  S8 صبر کنیم.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. sina

    مسخرست چوناپل خودش نمیتونه صفحه نمایشای خودشو بزنه به خاطر همین برای ساخت آیفون ۸ سفارش نمایشگرای OLED به سامسونگ داده و قراره نمایشگرای آیفون ۸ رو هم سامسونگ بزنه

  2. reza ch

    این حرف شاید برای طرفدارای آیفون صدق بکنه نه برای هرکی
    مثلا من به هیچ عنوان آیفون برام جذابیت نداشته و نداره و نخاهد داشت
    فقط عاشق گوشیهای سامسونگ هستم
    حتی اگه آیفون هزار بیاد ولی سامسونگ رو اس ۸ بمونه باز میگم سامسونگ .

  3. علی

    بی صبرانه منتظر منتشر هستم (بیز) امد خرید می کنم تا الان از گوشی بدونه هوشمند استفاده می کردم

  4. Amir

    به نظرم سامسونگ فروشش بیشتره !
    به چند دلیل : قیمت پایین تر نسبت به ایفون ، صفحه نمایش خمیده با احتمالا رزولوشن بالاتر ! ، داشتن جک هدفون و امکانات جالبی که روى گوشی هاى پرچمدار سامسونگ هست.
    من خودم ایفون ۶ دارم و احتمالا بین ایفون ٨ و اس ٨ ، سامسونگ رو انتخاب میکنم

    1. Ahmad

      عزیزم قیمت آیفون فقط در بازار های خاورمیانه بیشتر از هم ارز سامسونگی اش است در همه جای دنیا سامسونگ قیمتش بیشتره چون ارزشش بیشتره.

    2. مهدی

      عزیز ایفون تو ایران اینقدر اختلاف قیمت با سامسونگ داره و الا تو بقیه جاهای دنیا قیمتاشون نزدیک به هم هست

  5. hva

    تا وقتی محصولات سامسونگ از اندروید استفاده می‌کنند، محصولات اپل همیشه جذاب تر از اون خواهد بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما