آیفون ۸ را در کنار گلکسی نوت ۸ ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

گوشی گلکسی نوت ۸ هفته پیش معرفی شد و گوشی آیفون ۸ هم تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شود. در واقع این دو گوشی را می‌توانیم مهم‌ترین محصولات پاییز امسال بدانیم. در حالی که هنوز این دو گوشی راهی بازار نشده‌اند، گروهی تصمیم گرفته‌اند که نوت ۸ را با آیفون ۸ مقایسه کنند. در واقع گلکسی نوت ۸ را با ماکت آیفون جدید مقایسه کرده‌اند.

آیفون ۸ در اندازه ۱۴۳.۵ در ۷۱ در ۷.۵ میلی‌متر ساخته شده و گلکسی نوت ۸ هم در اندازه ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ میلی‌متر ساخته شده است. هر دو گوشی از صفحه نمایشی بزرگ استفاده می‌کنند که نسبت تصویر آن‌ها بیشتر از استانداردهای رایج است. البته قسمت بالای صفحه نمایش آیفون ۸ به قسمتی مجهز شده که سنسور تشخیص صورت را در خودش قرار داده است.

 

هر دو گوشی به دوربین دوتایی مجهز شده‌اند که البته دوربین دوتایی آیفون ۸ باعث به وجود آمدن برامدگی در پشت گوشی شده است. این موضوع در گلکسی نوت ۸ دیده نمی‌شود و دوربین دوتایی کاملا هم سطح قاب پشتی است.

 

 

سامسونگ همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا را روی گلکسی نوت ۸ نگه‌داشته که این موضوع باعث نوت جدید کمی از آیفون ۸ ضخیم‌تر باشد. البته که نوت ۸ یک قلم هم دارد.

 

 

منبع: gsmarena
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Ali.S

    واقعا برتری سامسونگ توی طراحی رو الان آدم میفهمه
    گلکسی نوت۸ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی هم اندازه آیفون ۷پلاس ۵.۵ اینچی هست…
    پرچم سامسونگ همه جوره بالاست

    1. Avatar امیر

      حتی اگر امکانات ایفون از سامسونگ کمتر باشد بازهم بهتر خواهد بود زیرا که نام apple روی ان حک شده

    2. Avatar علیرضا ریحانی

      چجوری فکر می‌کنید که بزرگ بودن سایز دلیل برتری طراحی می‌تونه باشه؟

      دلیل بزرگیش نوت ۸ توی طبقه بندی Phablet و آیفون توی طبقه Phone.

      طراحی یکی‌ از جنبه‌هایی‌ هست که ارزش گوشی‌های سامسونگ همیشه پایین کشیده و یکی‌ از نقاط ضعف سامسونگ بوده،نه تنها در مقابل اپل بلکه حتا از شرکت‌هایی‌ مثلHTC هم پایینتر بوده .

      آره پرچم سامسونگ توی باطری‌های S7 معلوم شد چقد بالاتره.

      1. Avatar حمید

        بزرگ بودنش یک دلیل از ۱۰۰ دلیل برتری سامسونگ نسبت به ایفون ه،، نمیدونن چرا بعضی ها فقط بخواطر اسمش میرن مگیرن اخه یه حسگر اثر انگشت نداره بدرد چی میخوره نه مموری میخوره نه OTG داره نه ۱۰۰ تا چیز دیگه هر روز هم اروور فیلترینگ ایران میده وقتی شرکت اپل داره به ایرانی جماعت بی احترامی میکنه چرا دیگه اپل!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه