شاید آیفون ۸ سنسور تشخیص اثر انگشت نداشته باشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۷ یکی از مهم‌ترین و شلوغ‌ترین سال‌های اپل است که مصادف با دهمین سالگرد تولد آیفون هم می‌شود. ممکن است در شهریور ماه آینده ، شاهد عرضه‌ی سه مدل آیفون ۸، ۷s و ۷s پلاس باشیم. درحالی‌که دو مدل ۷s و ۷s پلاس جانشین مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس می‌شوند، آیفون ۸ به عنوان ستاره‌ی اصلی به بازار عرضه شود.

ما تا این لحظه، چیزهای زیادی از آیفون ۸ شنیده‌ایم؛ احتمال دارد که آیفون ۸ از یک صفحه‌ نمایش ۵.۸ اینچی OLED خمیده و بدنه‌ی شیشه‌ای بهره ببرد. هم‌چنین از ویژگی‌های شاخص آیفون ۸ می‌توان به اسکنر لیزری ۳ بعدی برای شناسایی صورت کاربران اشاره کرد.

حضور اسکنر تشخیص صورت در محصولات اپل می‌تواند به عمر تاچ‌آیدی یا همان سنسور تشخیص اثر انگشت در آیفون ۸ پایان دهد. این قابلیت جدید، می‌تواند به کنار رفتن دکمه Home آیفون هم منجر شود. اسکنر لیزری ۳ بعدی از تاچ‌آیدی ایمن‌تر خواهد بود. تاچ‌آید‌ی‌ها بعضی وقت‌ها به هنگام عدم تشخیص اثر انگشت، کاربران را ناامید می‌کنند که با معرفی قابلیت اسکنر لیزر ۳ بعدی می‌تواند مردم را راضی نگه‌دارد. این قابلیت می‌تواند راه را برای استفاده از قابلیت‌های واقعیت مجازی در آیفون هم باز کند. در مورد قیمت احتمالی آیفون ۸ شایعات مختلفی به گوشی می‌رسد که اکثر آن‌ها به قیمت ۱۰۰۰ دلار اشاره می‌کنند. روی هم رفته به نظر می‌رسد که آیفون ۸ احتمالا یکی از هیجان‌انگیز‌ترین مدل‌های این کمپانی تا امروز باشد.

نظر شما درباره‌ی آیفون بعدی اپل چیست؟

منبع: macrumors

‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امبرحسین

    هیجان انگیز؟ هیجان انگیز چیزیه که کاربرد بالایی داشته باشه و قبلا هم ندیده باشیمش!!! من ایفون میخوام نه گلگکسی نوت سامسونگ!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه