آیفون X را در رنگ‌های مختلف ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز چند ساعتی به برگزاری مراسم اپل برای معرفی آیفون‌های جدید باقی‌مانده است؛ اما این موضوع دلیل نمی‌شود که اطلاعات بیشتری از این محصول لو نرود. امروز ویدیویی به بیرون درز کرده که مدل‌های مختلف آیفون X را در رنگ‌های متفاوت نشان می‌دهند.

در این ویدیو می‌توانید جدیدترین آیفون شرکت اپل را در رنگ‌های سفید، خاکستری و قرمز مشاهده کنید. البته قبلا گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند مدل طلایی رنگی هم خواهد داشت که در این ویدیو دیده نمی‌شود.

 

آیفون X یک مدل قرمز رنگ با حاشیه‌های سفید دارد.

آیفون X صفحه نمایش OLED با کمترین حاشیه را دارد. همچنین سنسورهای مختلفی برای این گوشی در نظر گرفته شده که همه آن‌ها در کنار دوربین جلو قابل مشاهده هستند. یکی از این سنسورها مربوط به حسگر تشخیص چهره می‌شود که جای حسگر تشخیص اثر انگشت را گرفته است.

دوربین دوتایی آیفون X هم تغییر مکان داده به صورت عمودی درآمده است. هنوز چیزی از ویژگی‌های دوربین این گوشی نمی‌دانیم و باید منتظر برنامه امشب باشیم. خیلی‌ها منتظر این تلفن همراه هوشمند اپل هستند و باید ببینیم که این گوشی چقدر کاربران را راضی می‌کند.

 

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. احسان

    واقعا از نظر ظاهری زیبا نیستن. مخصوصا اون نوار بالا صفحه نمایش که دوربین و سنسور ها رو در خودش داره زیبا نیست اصلا. دوربین دوتایی عقب هم در چینش عمودی زیبا از آب در نیومده.

  2. abbas

    امیدوارم این نباشه چون خیلی خیلی خیلی زشته مخصوصا کادر صفحه با اون دوربین پشتش

  3. علی جوادی

    بیرون زدگی لنزش منو کشته…خخخخ

  4. amirali rismanchian

    سلام لطفا بگین مراسم به وقت ایران کیه و اینکه امروز اى او اس جدید برا ایپد میاد و اینکه شما کى مطلب در مورد أیفون هشت میدین یعنى بر اساس خود کنفرانس

    1. abbas

      ۹:۳۰

    2. حسام

      ۲۱:۳۰ امروز

  5. معین

    خداییش طراحی خیلی زشتی داره; فک کنم برای ده سالگی میخوان افتضاح ترین گوشی را معرفی کنند.

  6. محمود محمدقلی زاده کناری

    فوق العاده زشت شده
    از زمانیکه استیو فوت شده ایفون تغییرات زیادی کرده اما خیلی هاش درجا زدن بوده به نظرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه