آینده‌ی ویندوز موبایل با پردازنده‌های لپ‌تاپی رقم می‌خورد؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق اکانت توییتر evleaks@ مایکروسافت روی تلفن همراه هوشمندی کار می‌کند که با پردازنده‌های لپ‌تاپی کار می‌کند و ویندوز موبایل روی آن نصب شده. در ادامه چند تصویر هم از این گوشی به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد تنها کانسپت باشند.

مایکروسافت در گوشی جدیدش از پردازنده‌های لپ‌تاپی ساخت شرکت اینتل استفاده می‌کند.

در اکانت توییتر Evleaks گفته شده که این طرح‌ها جنبه تبلیغاتی دارند و بعید نیست که مدل نهایی به همین صورت راهی بازار شود. شاید این تصاویر مربوط به گوشی «سرفیس فون» (Surface Phone) باشند که با ویندوز ۱۰ موبایل کار می‌کند. حالا شایعه شده که این گوشی با تراشه‌های لپ‌تاپی ساخت شرکت اینتل راهی بازار می‌شوند.

آیا استفاده از تراشه‌های لپ‌تاپی باعث می‌شود که مایکروسافت بتواند محصولی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ اصلی راهی بازار کند؟ آیا پلتفرم ویندوز موبایل با ویندوز دسکتاپ ترکیب می‌شود و ما می‌توانیم یک اکوسیستم یک پارچه‌ی ویندوزی را شاهد باشیم؟

به هر حال مایکروسافت امیدوار است که با عرضه‌ی سرفیس فون شرایط خودش در بازار موبایل را بهبود ببخشد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گوشی معرفی نشده‌ی این شرکت را ببینید:

images-of-a-microsoft-phone-reportedly-powered-by-a-intel-laptop-class-processor microsoft-said-to-be-working-on-a-phone-powered-by-a-intel-laptop-class-processor-1 microsoft-said-to-be-working-on-a-phone-powered-by-a-intel-laptop-class-processor-2 Microsoft-said-to-be-working-on-a-phone-powered-by-a-Intel-laptop-class-processor The-project-appears-to-be-on-track-according-to-an-update-from-Evan-Blass

منبع: mspoweruser

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    خود evleaks اعلام کرده تصاویر مربوط به دستگاهی از شرکت Dell هستش و خیلی ارتباطی با مایکروسافت و سرفیس فون نداره
    پروژه سرفیس فون مایکروسافت همچنان مجهول و مرموزه….

  2. Avatar farid

    آینده نگری مایکروسافت فوق العاده ست ، چون آینده به سمت پردازش همراه ( mobile computing ) میره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه