آیپدهای جدید Face ID خواهند داشت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد

با توجه به جدیدترین شایعات منتشر شده درباره آیپدهای جدید شرکت اپل، به نظر می‌رسد که این محصولات به تکنولوژی Face ID که قبلا روی آیفون ۱۰ به کار رفته بود، مجهز شده‌اند. اطلاعات جدید با بررسی سیستم عامل iOS 11.3 به دست آمده است که در آن به ساخت آیپد مدرن با ویژگی Face ID اشاره شده است.

 

شایعات می‌گویند که آیپدهای جدید به تکنولوژی تشخیص چهره یا Face ID مجهز شده‌اند.

 

شرکت اپل قبلا از نام آیفون مدرن برای آیفون ۱۰ استفاده کرده بود و اگر همین منتقل را دنبال کنیم، به احتمال زیاد آیپد مدرن به معنی آیپد به همراه تکنولوژی Face ID خواهد بود. البته هنوز نمی‌توانیم درباره این موضوع خیلی دقیق و اطمینان صحبت کنیم؛ اما شایعه این اتفاق بارها منتشر شده است. بعید نیست که اپل بخواهد سنسور تشخیص اثر انگشت را از روی آیپدهای جدید حذف کند تا بتواند صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه‌ای روی آن‌ قرار دهد. این احتمال هم وجود دارد که اپل در آینده از تکنولوژی Face ID روی مک‌بوک‌ها و آی‌مک‌های جدید هم استفاده کند.

تکنولوژی تشخیص چهره در حال حاضر روی آیفون ۱۰ وجود دارد، اما شرکت آنر همچنین تکنولوژی را روی گوشی آنر V10 هم قرار داده است. گفته شده در سال ۲۰۱۸ گوشی‌های اندرویدی بیشتری به این تکنولوژی مجهز می‌شوند.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه