آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی در راه است

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد

اپل در چند ماه آینده می‌خواهد آیپد پرو‌های جدید معرفی کند که تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی آن‌ها بیرون درز کرده‌ است. در تازه‌ترین شایعات منتشر شده از این محصولات گفته شده که یک مدل کاملا جدید از آیپد پرو راهی بازار خواهد شد.

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) از موسسه KGI گفته که شرکت اپل امسال سه مدل آیپد پرو راهی بازار می‌کند که یکی از آن‌ها ۱۰.۵ اینچی خواهد بود. مدلی که سخت افزار قدرتمندی هم خواهد داشت. در این اطلاعات گفته شده که آیپد پرو ۲ در اندازه‌ی ۱۲.۹ اینچ هم  راهی بازار می‌شود. یک آپید پرو ۱۰ یا ۱۰.۵ اینچی راهی بازار می‌شود و در کنار این دو تبلت، آیپد پرو ۹.۷ اینچی نشان داده می‌شود.

ipad_lineup_2016_sides-800x167

به نظر می‌رسد که مدل ۱۰ یا ۱۰.۵ اینچی که بهترین مدل آیپد‌ پرو‌های جدید خواهد بود بدون لبه طراحی شده و فاصله صفحه نمایش از لبه‌ها بسیار کم است. احتمال می‌رود که از تراشه‌ی A10X روی این تبلت استفاده شود. براساس گفته‌های مینگ چی کو، فروش آیپد‌های جدید سال ۲۰۱۷ بین ۳۵ تا ۳۷ درصد کاهش خواهد داشت.

این موضوع دلیلی بر عدم استقبال مردم از آیپد نمی‌شود. در چند سال گذشته بازار تبلت‌ها بسیار کوچک‌تر شده و مردم کلا نیازی به خرید تبلت پیدا نمی‌کنند؛ اما با توجه به تمام این شرایط اپل قصد دارد محصولات جدیدتری راهی بازار کند.

انتظار داریم که آیپدپروهای جدید در اواخر اسفند یا اوایل فروردین ماه راهی بازار شود.

منبع: macrumors

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. mahyar

    اینم از شانسی بد من تا رفتم ایپد پرو۱۲.۹ خریدم دیدم نوشتن ایپد پرو جدید ۱۰.۵ اینچی میخواد بیاد که از نظر سخت افزار از ایپد پرو ۱۲.۹قوی تره البته هنوز یه شایعس خدا کنه که قوی تر نباشه چون من دیوونه میشم

  2. احمد

    اپل باید یکی طرف های ۱۰ اینچی بدهدو یکی هم با سایز ۱۲ یا بالاتر با تراشه‌های اینتل و سیستم عامل ios و کیبورد بدهد و این محصول هم پاسخی عالی به سرفیس خواهد بود و هم جایی مک بوک ایر ها را می تواند به خوبی پر کند. مطمئنن چنین کاری باعث می‌شود که برنامه‌های قدرتمند تر برای ios نوشته بشد و ios برای این کار بهتر از ویندوز ۱۰ جواب می دهد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه