سونی دلیل گران بودن بازی‌های PS2 روی PS4 را توضیح می‌دهد

۳۰ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کنسول پلی استیشن 2

شرکت سونی قصد دارد برخی عنوان‌های کنسول پلی‌استیشن۲ را برای پلی‌استیشن۴ عرضه کند؛ اما قیمت هر کدام از این بازی‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ دلار است. این موضوع باعث اعتراض بسیار زیاد کاربران شده است.

بازی‌های پلی‌استیشن۲‌ با کیفیت ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم برثانیه روی کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شوند.

«شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida) از شرکت سونی پس از اعتراض کاربران به قیمت بازی‌های کنسول پلی‌استیشن۲ روی کنسول پلی‌استیشن۴ گفت که عرضه‌ی این بازی‌ها هزینه‌هایی در بردارد و به همین دلیل قیمت آن‌ها کمی زیاد است.

بازی‌های کنسول پلی‌استیشن‌۲ قرار است با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم برثانیه اجرا ‌شوند و از سیستم «تروفی» (Trophies) و قابلیت Share هم پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل هیچ‌کدام آن‌ها ارزان قیمت نخواهند بود. یوشیدا دراین‌باره می‌گوید:”ما لایسنس تمام بازی‌های کنسول پلی‌استیشن۲ که قرار است برای پلی‌استیشن۴ عرضه شود را در اختیار داریم و توانسته‌ایم قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنیم. این موضوع زمان و هزینه دربر داشته و به همین دلیل قیمت بازی‌های پلی‌استیشن۲ کمی زیاد است.

البته اجرای بازی‌های پلی‌استیشن۲ روی کنسول پلی‌استیشن۴ به وسیله‌ی دیسک صورت نمی‌گیرد و این بازی‌ها باید به شکل دیجیتالی روی کنسول دانلود شوند. تا این لحظه مشخص شده که بازی‌های PaRappa the Rapper 2، Max Payne و The King of Fighters 2000 از کنسول PS2 برای کنسول PS4 عرضه می‌شوند.

البته در اوایل ماه گذشته بود که سونی اعلام کرد شبیه‌ساز اجرای بازی‌های کنسول پلی‌استیشن۲ روی کنسول پلی‌استیشن۴ در مراحل ابتدایی قرار دارد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سامی پی اس 2 اسلیم

    خیلی هم پی اس ۲ عالیه من خودم پی اس ۲ اسلیم ۳۴ مگابایت دارم عالیه تو این گرونی پی اس ۴ به درد آدم نمیخوره بازی هاش خیلی ارزونه پی اس ۲ آخه خودتون را پاره میکنید واسه ی بازی ۱۰۰۰۰ تومنی

  2. Avatar armin

    واقعا که دیگه شورشو در آوردن بجای اینکه این دستگاهو بخرین پیشنهاد میکنم همون ps4 اون مدل دیگشو بخرین چون اصلا نمیصرفه اگه قراره ۱۵دلار واسه بازیه این بدم که دستش بی سیمی نیست حافظه هم نداره میدم واسه بازی ps4 خودم درسته گرونه ولی یدونش به صدتا از این میرزه

  3. Avatar pooria

    واقعا صرف نمیکنه من Gta san رو خواستم بگیرم حدودا ۳۰دلار بود کاش کمتر میگرفت که شایدمشتری بیشتری میداشت

  4. Avatar saber

    ۱۵ دلار واسهه بازی های سونی ۲ ؟؟؟؟؟
    چقد گرون اصلا نمی صرفه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه