احتمالا آی‌فون ۶S مدل ۱۶ گیگابایتی ندارد

۲۷ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی از گوشی‌های هوشمند قابلیت اضافه کردن مقدار حافظه‌ی داخلی گوشی را حذف کرده‌اند. در نتیجه گوشی‌هایی که حافظه‌ی زیادی ندارند، سریع و پس از نصب چند بازی بزرگ، گرفتن تعدادی عکس و فیلم یا حتی نصب آپدیت‌های سیستم عامل پر می‌شوند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر عرضه نشدن نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی از گوشی بعدی اپل شنیده شده‌اند

سیستم‌های ذخیره‌ی ابری هم که بیشتر شرکت‌ها در گوشی‌های‌شان قرار داده‌اند دنگ و فنگ‌های خودشان را دارند و زیاد به کار نمی‌آیند. در نتیجه تنها انتخابی که برای خریداران باقی می‌ماند، این است که از همان ابتدا یک گوشی با حافظه‌ی بالا خریداری کنند.

iPhone-6s-To-Come-With-2-GB-Of-Ram-And-Pre-Installed-Apple-SIM

با این‌که حافظه‌ی گوشی‌های هوشمند روز به روز بیشتر شده‌اند، اما هنوز هم می‌بینیم که شرکت‌ها مدل‌هایی با حافظه‌هایی کم عرضه می‌کنند.

با این حال، ظاهرا اپل می‌خواهد عرضه‌ی گوشی‌هایی با ظرفیت‌های پایین را به کنار بگذارد. اخیرا شایعاتی منتشر شده‌اند که خبر از ساخته نشدن مدل‌های ۱۶ گیگابایتی گوشی‌های آی‌فون ۶S و آی‌فون ۶S پلاس را می‌دهند.

منبع جدیدی اخیرا گفته است که شاید اپل نسخه‌های اولیه آی‌فون ۶S را با حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی ساخته باشد، اما نسخه‌ی نهایی این گوشی قرار نیست این انتخاب را برای خریداران‌اش ممکن کند. این منبع می‌گوید که آی‌فون جدید اپل، فقط با حافظه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد.

گوشی‌هایی مثل گلکسی S6 شرکت سامسونگ و M9 شرکت HTC، از همان ابتدا با حداقل حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی عرضه شدند. با توجه به اینکه سیستم عامل iOS تنها ۴ گیگابایت از فضای یک آی‌فون را می‌گیرد و این رقم احتمالا در نسخه‌ی بعدی این سیستم عامل بیشتر هم خواهد شد، احتمال اینکه اپل عرضه‌ی ۱۶ گیگابایتی گوشی‌های‌اش را متوقف کند کم نیست.

منبع: Pocket Now

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه