احتمال ساخت ساعت هوشمند بلک‌بری توسط تایمکس

۲۶ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بلک‌بری (Blackberry) با اینکه تصمیم گرفته است به جای ساخت سخت‌افزار و گوشی، روی نرم‌افزارهای امنیتی خود تمرکز کند، ولی اخیرا گوشی‌های خوبی عرضه کرده است. گوشی KEYone این شرکت بازخورد بسیار خوبی گرفته است و این شرکت هم‌چنین یک گوشی دیگر با اسم رمز «کریپتون» در دست ساخت دارد. به نظر می‌رسد بلک‌بری نه تنها بی‌خیال ساخت سخت‌افزار نشده، بلکه می‌خواهد وارد حوزه‌های جدیدی هم شود. اخیرا شرکت ساعت سازی «تایمکس» (Timex) با بلک‌بری وارد یک همکاری تازه شده است.

شرکت Timex می‌خواهد برای استفاده از گواهی‌های ثبت شده‌ی بلک‌بری، به این شرکت رقم‌هایی مشخص شده برای فروش محصول پرداخت کند.

نمی‌دانیم قرارداد همکاری که بین بلک‌بری و تایمکس بسته شده، مربوط به چه محصولی است. با این حال طبق این قرارداد، شرکت Timex می‌خواهد برای استفاده از گواهی‌های ثبت شده‌ی بلک‌بری، به این شرکت رقم‌هایی مشخص شده برای فروش محصول پرداخت کند. گواهی‌های ثبت شده‌ی ذکر شده در قرارداد شامل ارتباطات بی‌سیم، ساختار شبکه، پیغام رسانی، نرم‌افزار، سیستم عامل و امنیت سایبری می‌شود.

تمام این‌ها فقط یک موضوع را در ذهن ما تداعی می‌کند: اینکه تایمکس می‌خواهد یک ساعت هوشمند با برند بلک‌بری بسازد. احتمالا می‌دانید که همین حالا هم گوشی‌های بلک‌بری را خودش تولید نمی‌کند و اینکه بلک‌بری بخواهد به شرکت‌های دیگر برای استفاده از برند خود، اجازه بدهد، موضوع عجیبی نیست.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه