احتمال عرضه‌ی پلی‌استیشن۴ جدید تا پاییز امسال

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر و بچه‌های فروم NeoGAF تمام روز را در سایت‌های مختلف گشت و گذار می‌کنند، تا بلکه خبر و شایعه‌ای از اتفاقات صنعت بازی به دست بیاورند. اخیرا یکی از کاربران این وب‌سایت، توانسته است مدلی از پلی‌استیشن۴ را روی وب‌سایت شعبه‌ی اسپانیای آمازون پیدا کند که قرار است در روز سیزدهم اکتبر سال جاری میلادی و با قیمت ۴۰۰ یورو عرضه شود. روز سیزدهم اکتبر، روز عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR است.

نتیجه می‌توانیم تخمین بزنیم که احتمالا سونی قیمت مدل فعلی پلی‌استیشن۴ را پایین خواهد آورد.

چند وقتی است که شنیده‌ایم سونی می‌خواهد برای اینکه تجربه‌ی هدست واقعیت مجازی‌اش را بهتر کند، پلی‌استیشن۴ را ارتقای سخت‌افزاری دهد. این مدل جدید از پلی‌استیشن۴ در حال حاضر با اسم رمز PlayStation NEO شناخته می‌شود و سونی هم وجود آن را رسما تایید کرده است.

قیمت ۳۹۹ یورویی هم که برای مدلی از پلی‌استیشن۴ در وب‌سایت آمازون اسپانیا دیده‌ایم، قیمت بالاتری از قیمت فعلی پلی‌استیشن۴ دارد؛ البته نه چندان بالاتر. در نتیجه می‌توانیم تخمین بزنیم که احتمالا سونی قیمت مدل فعلی پلی‌استیشن۴ را پایین خواهد آورد و مدل جدید این کنسول را، جایگزین آن خواهد کرد. برای پایین آوردن قیمت کنسول، شرکت‌ها معمولا مدل باریک (اسلیم) آن را عرضه می‌کنند، پس می‌توانید انتظار رونمایی از مدل باریک پلی‌استیشن۴ را هم داشته باشید.

PS4 NEO Amazon Spain

اینکه سونی بخواهد دقیقا همزمان با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR مدل جدید پلی‌استیشن۴ را عرضه کند، کاملا منطقی به نظر می‌رسد، اما موضوع دیگری هم می‌تواند به راحتی عرضه‌ی پلی‌استیشن۴ جدید را به این زودی‌ها رد کند. هدست واقعیت مجازی PlayStation VR بیش از یک سال پیش معرفی شد و سونی هنوز هم این هدست را عرضه نکرده است، آن هم با اینکه این هدست، حتی از همان پارسال هم آماده و کامل بود. با این حال، سونی حتی هنوز پلی‌استیشن۴ جدید را معرفی نکرده است.

فعلا تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر می‌کنیم.

منبع: WCCFTech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه