احتمال عرضه‌ی No Man’s Sky روی ایکس‌باکس وان بیشتر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو روز پیش بود که «شان مری» (Sean Murray)، کارگردان بازی No Man’s Sky، در مصاحبه‌ای نزدیک بود از عرضه‌ی بازی جدیدش روی کنسولی غیر از پلی‌استیشن۴ صحبت کند. در پاسخ به این سوال که آیا بازی No Man’s Sky قرار است در انحصار پلی‌استیشن۴ باقی بماند یا نه، شان مری گفته بود که “شاید” و “ممکن است”، اما مسوول سونی که در کنار او نشسته بود، نگذاشته بود کارگردان No Man’s Sky به صحبت کردن‌اش ادامه دهد.

البته ممکن است فایل‌ها و کدهایی که به ایکس‌باکس وان اشاره کرده‌اند، از فایل‌های پیش‌فرض موتور فیزیک Havoc باشند.

این طور که به نظر می‌رسد، احتمال اینکه بازی No Man’s Sky روی ایکس‌باکس وان عرضه شود، زیاد است. اخیرا بر و بچه‌های فروم NeoGAF فایل‌های بازی را به بیرون کشیده و کدهای آن‌ها را بررسی کرده‌اند. آن‌ها توانسته‌اند در موتور فیزیک بازی، اشاره‌هایی به کنسول ایکس‌باکس وان پیدا کنند.

البته ممکن است فایل‌ها و کدهایی که به ایکس‌باکس وان اشاره کرده‌اند، از فایل‌های پیش‌فرض موتور فیزیک Havoc باشند و استودیوی بازی‌سازی Hello Games واقعا بازی را روی ایکس‌باکس وان هم تست نکرده باشد. استودیوی بازی‌سازی Hello Games با تیمی نزدیک به ده نفر بازی No Man’s Sky را ساخته است و به احتمال زیاد، آن‌ها منابع کافی برای ساخت همزمان بازی روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان را نداشته‌اند.

NoMansSky-1

با تمام این اوصاف، احتمال اینکه بازی No Man’s Sky روی ایکس‌باکس وان عرضه شود، اصلا کم نیست. با اینکه بازی با پشتیبانی سونی به اینجا رسیده است، اما می‌توانیم نیم‌نگاهی به بازی Inside بیاندازیم که تمام و کمال در کنفرانس‌های مایکروسافت به عنوان یک بازی انحصاری ایکس‌باکس رونمایی شد، اما قرار است ۲۰ روز پس از عرضه‌اش روی ایکس‌باکس وان، به پلی‌استیشن۴ بیاید.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه