احتمال عرضه بازسازی کراش برای ایکس‌باکس وان قوت گرفت

۱۱ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسخه بازی‌سازی شده مجموعه بازی‌های کراش که با نام Crash Bandicoot N. Sane trilogy برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شده، در چند وقت گذشته فروش بسیار خوبی داشته است. این بازی که از ۵ هفته‌ای که راهی بازار شده، چهار هفته در مکان اول پرفروش‌ترین بازی هفته قرار داشته و نشان می‌دهد که مردم نسبت به نسخه‌ بازی‌سازی شده کراش هیجان‌زده هستند. با این حال هستند افرادی که دوست دارند این بازی برای ایکس‌باکس وان و حتی کامپیوترهای شخصی هم عرضه شود.

به تازگی شایعه عرضه کراش برای ایکس‌باکس وان قوت گرفته است. دلیل آن هم انتشار ویدیویی است که نشان می‌دهد این بازی روی ایکس‌باکس وان اجرا شده. در این ویدیو منوهای بازی کراش جدید را مشاهده می‌کنید که در زیر آن‌ها دکمه‌های مربوط به کنترلر ایکس‌باکس وان هم به چشم می‌خورد. در واقع کاربران با استفاده از کنترلر ایکس‌باکس وان در حال گشت و گذار در منوهای بازی هستند.

این ویدیو آنقدر حرفه‌ای ساخته شده که به نظر نمی‌رسد تقلبی باشد. کاملا مشخص است که اکتیویژن قصد دارد در آینده این بازی را برای پلتفرم‌های دیگری از جمله ایکس‌باکس وان هم عرضه کند. چند وقت پیش برخی از خرده فروشی‌ها این عنوان را در لیست بازی‌های آینده ایکس‌باکس وان قرار داده بودند.  البته ویدیوی لو رفته از روی یوتیوب حذف شد؛ اما می‌توانید تصاویر آن را ببینید:

 

حتی قبلا اکانت توییتر پلی‌استیشن کشور ایرلند هم به این موضوع اشاره کرده بود که بازی  Crash Bandicoot N. Sane trilogy اول برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو عرضه می‌شود. می‌شد از روی این توییتر حدس زد که احتمال عرضه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر هم وجود دارد.

هنوز هیچ تایید رسمی نسبت به شایعه و ویدیوی منتشر نشده، وجود ندارد؛ اما قطعا تا چند وقت دیگر خبرهای بیشتری از عرضه کراش جدید برای پلتفرم‌های دیگر می‌شنویم.

 

منبع: VG247Windows Central

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمدرضا

    سلام بیخود کردن واسه xbox بدن مگه گرز آف وار واسه ps 4 دادن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه