تا چند هفته دیگر سری گوشی‌های گلکسی M سامسونگ معرفی می‌شوند

۵ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی M

در چند ماه اخیر، اطلاعات زیادی در مورد سری گوشی‌های گلکسی M سامسونگ منتشر شده است و به لطف این گزارش‌ها، تا حدی از مشخصات این گوشی‌ها خبر داریم. حالا طبق گزارش یک رسانه هندی، سامسونگ قصد دارد تا چند هفته‌ی آینده از سه گوشی عضو خانواده گلکسی M در کشور هند پرده‌برداری کند.

در این گزارش آمده که این گوشی‌ها از ویژگی‌های شاخصی بهره می‌برند که باعث می‌شود نسبت به رقبا حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. در همین زمینه، باید به گزارش‌هایی اشاره کنیم که در آن‌ها آمده بود سامسونگ برای افزایش فروش گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده خود، می‌خواهد آن‌ها را مجهز به قابلیت‌های جذاب‌تری کند.

گلکسی M30 از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵، ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد.

در چند هفته اخیر، گزارش‌های متعددی در رابطه با سه گوشی گلکسی M10، M20 و M30 منتشر شده اما حالا این رسانه هندی مدعی شده که احتمالا نام این گوشی‌ها گلکسی M1، M2 و M3 خواهد بود. در ضمن شایعاتی هم در رابطه با احتمال معرفی گلکسی M50 مطرح شده که احتمالا به این زودی‌ها شاهد معرفی این مدل نخواهیم بود.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت گیک‌بنچ، گلکسی M30 از تراشه اگزینوس ۷۸۸۵، ۴ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد. البته با توجه به اینکه نمونه اولیه این گوشی مورد بررسی قرار گرفته، شاید در مدل نهایی شاهد تفاوت‌های جزئی باشیم. در نهایت باید بگوییم با توجه به اینکه بخش بزرگی از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده جهان در کشور هند فروخته می‌شود، سامسونگ تصمیم گرفته در این کشور، این سری گوشی‌های جدید را معرفی کند.

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه