احتمال معرفی HTC A16 در MWC 2016

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از منابع غیررسمی به نام Evleaks@ اخبار مختصری درباره‌ی محصول جدید HTC به نام گوشی هوشمند A16 ارایه داده است.

کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود اما بر اساس اخبار منتشرشده تا این لحظه، می‌دانیم که شرکت HTC قرار نیست محصول تازه‌ای را در این کنفرانس رونمایی کند. این شرکت تایوانی قبل از مراسم، دعوت‌نامه‌ای ارسال نکرده اما احتمالا در مراسم حاضر خواهد شد و شاید در این میان به تعدادی از محصولات میان‌رده‌ی خود که به زودی وارد بازار می‌کند هم اشاره کند.

در این بین «ایوان بلس» (Evan Blass) که تحت عنوان Evleaks@ به انتشار اخبار درز پیدا کرده یا لو رفته از تکنولوژی می‌پردازد، به مواردی از رونمایی دستگاه  HTC A16 اشاره می‌کند.

وی در صفحه‌ی توییتر خود نوشته احتمال این‌که HTC پرچم‌دار بعدی خود، One M10 را در این مراسم رونمایی کند، بسیار پایین است اما بعید نیست که مدل ساده‌تر A16 توسط این شرکت معرفی شود. متاسفانه تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ی جزییات گوشی A16 منتشر نشده ولی از شماره‌ی مدل پیداست که جزو پرچم‌داران HTC نیست و بیش‌تر در رده‌ی گوشی‌های سری Desire جای دارد.

A16 طراحی بسیار ساده‌ای نیز دارد؛ این گوشی دارای بدنه‌ی پلاستیکی، دوربین معمولی و بلندگوهای BoomSound است. گفته می‌شود که بلندگوهای این مدل، حداقل از لحاظ طراحی، بهینه شده‌‌اند.

علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد، دو حفره‌ی عجیب هم در پشت بدنه‌‌ی گوشی به چشم می‌خورد؛ شاید این‌ها برای قاب یا تجهیزات جانبی دستگاه تعبیه شده باشند، یا شاید هم به شارژ کردن دستگاه ربط داشته باشند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. (Ali S(asobhani99@gmail.com

    این خانوم مدیر htc بلد نیست از ۱ بشمره بره بالا؟؟؟ اول a9 میاد بیرون بعد میشه a16
    یه چیزیش میشه باو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه