کاربران از اختلال شبکه رایتل خبر می‌دهند (به‌روزرسانی شد)

۱۵ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارش‌های دریافتی از کاربران رایتل، از صبح امروز شنبه ۱۵ تیرماه ۹۸ شبکه این اپراتور مخابراتی دچار مشکل شده است. کاربران می‌گویند با وجود پر بودن آنتن موبایل‌هایشان، نمی‌توانند از شبکه اینترنت رایتل استفاده کنند. علاوه بر این حتی وبسایت رایتل و کدهای USSD نیز از کار افتاده‌اند.

در شبکه توییتر نیز برخی از کاربران نسبت به قطع خدمات شبکه رایتل ابزار نارضایتی کرده‌اند. هنوز مشخص نیست قطعی شبکه به دلیل بروزرسانی است یا مشکل فنی دیگری وجود دارد که باید تا برطرف شدن آن منتظر بمانیم. به محض دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر، ضمن اطلاع رسانی موضوع کاربران را در جریان آخرین تغییرات قرار خواهیم داد.

به‌روزرسانی: ساعتی پیش رایتل با انتشار پیامی به کاربران خود اطلاع‌رسانی کرد. در پیام ارسالی رایتل می‌خوانیم:

ضمن عرض پوزش از اختلال به وجود آمده، همکاران ما در حال بررسی و رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزاریم.

در ادامه به مرور شاهد توییت‌هایی در فضای مجازی بودیم که از وصل مجدد شبکه مخابراتی و رفع مشکل حکایت داشتند و در حال حاضر به نظر می‌رسد مشکل به طور کامل برطرف شده باشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Iry

    خوب معلومه عزیز من شما همیشه وصل هستی دقت بکنید خاهشن به کامنتا از یه جای بع بعد تشویق و تحسین شروع میشه بابا خجالت بکشید بخدا این مردم نیاز به احترام دارن همه مرگ شده براشون یه لحظه خیلی خوب تو زندگیشون بخدا خجالت داره آدم به هموطن خودش اینجوری خیانت نمیکنه …….نمی دونم شاید لحظه مرگ منم رسیده دیگه خسته شدیم بخدا من ی جون ۳۴ ساله هستم بدون زن و بچه و کار و اعتیاد و الافی بازم بگم براتون توروخدا به خودمون بیایم …….!

  2. بابك

    ۲۳ تیر ماه ۹۸ کلا رایتل نه سایتش دسترس هست نه سیم کارتها به شبکه وصل میشه

  3. محمدرضا

    رایتل به مشترکین احترام می ذاره، معذرت خواهی کرده، هدیه هم داده، کارهایی که همراه اول و ایرانسل بلد نیستن

    1. d. b

      رایتل اپراتور خوب از نظر هزینه هست فقط باید از نظر پوشش دهی خیلی خیلی خیلی عجله کنه جهت نصب دکل و اینکه سریعتر همه جا فورجی بشه باید همه جا پوشش داشته باشه حتی کویر فقط بقول ایرانسل جایی که توجیه اقتصادی داشته باشه نزنن همه جا باید پوشش بده

    2. میلاد محبی

      آقا مال من هنوزم کار نمقکنه از دیروز ۱۸ اسفند قطع شده و دیگه کار نمیکنه
      تو شهر مراغه هستم

  4. مصطفی

    فکر میکنم اقدام شرکت رایتل در اطلاع رسانی و عذرخواهی بسیار شیک بود. مخصوصا هدیه!
    با اینکه قطعی سرویس عذاب آوره ولی در طول همراهی ۵ ساله خودم با رایتل اولین باره این اتفاق افتاد. این منفی گویان هم بنظر میاد از مسئولین همراه اولی و ایرانسلن که اومدن از این آب گل آلود ماهی بگیرند.
    رایتل جون همینطوری ادامه بده به امید ارغوانی شدن کل ایران.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه