ارتباط ویندوز ۱۰ با اندروید بیشتر می‌شود

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مایکروسافت چند ماه پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد ارتباط گوشی‌های اندرویدی و آیفون را با ویندوز ۱۰ بیشتر کند. این شرکت در نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ با شماره Build 16251 این امکان را در اختیار توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کننده‌های ویندوز ۱۰ قرار داد. البته در حال حاضر تنها کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند.

ویژگی جدید ویندوز ۱۰ با نام Link شناخته می‌شود و به وسیله آن می‌توان برنامه‌های گوشی را به کامپیوتر متصل کرد. با این روش از یک برنامه می‌توان روی چند دستگاه مختلف استفاده کرد. مثلا می‌توانید یک لینک را در گوشی کپی کنید و آن را به ویندوز ۱۰ بفرستید. این اولین قابلیتی است که مایکروسافت آن را در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار داده است. در ادامه می‌شود مضامین مختلف را هم بین پلتفرم‌های موبایلی با ویندوز به اشتراک گذاشت.

برای استفاده از این ویژگی جدید باید از کامپیوتر خودتان به قسمت Settings بروید و پس از آن قسمت Phone را انجام کنید. با این کار می‌توانید گوشی‌تان را به کامپیوتر Link کنید. پس از این کار یک پیام‌کوتاه از طرف مایکروسافت روی گوشی ارسال می‌شود تا بتوانید برنامه Microsoft Apps را روی گوشی نصب کنید.

منبع: theverge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه