مایکروسافت: برنامه‌ای برای ارتقای سخت‌افزاری ایکس‌باکس وان نداریم

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ایم که سونی در حال حاضر مشغول ساخت مدلی ارتقا یافته از کنسول پلی‌استیشن۴ است. این طور که از شایعات بر می‌آید، سونی می‌خواهد مدلی از پلی‌استیشن۴ را بسازد که نسبت به مدل فعلی گران‌تر و قوی‌تر است، اما بازی‌ها را با وضوح تصویر ۴K اجرا می‌کند و بازی‌هایی مختص هدست‌های واقعیت مجازی دارد. مایکروسافت در پاسخ به این شایعه‌ی سونی، گفته است که قصد عرضه‌ی «ایکس‌باکس یک و نیم» را ندارند.

هنوز حتی نمی‌دانیم آیا پلی‌استیشن ۴.۵ وجود دارد یا نه.

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، در کنفرانس Build 2016 این شرکت درباره‌ی پلی‌استیشن ۴.۵ گفته است: “من علاقه‌ای به ایکس‌باکس یک و نیم ندارم. اگر قرار باشد ارتقایی داشته باشیم، می‌خواهم که این ارتقا برای مخاطبان بزرگ و قابل درک باشد.”

چند وقت پیش هم شنیدیم که مایکروسافت می‌خواهد مدلی از ایکس‌باکس وان را عرضه کند که مثل رایانه‌ای شخصی است و قطعات‌اش قابل ارتقا هستند. با این حال فیل اسپسنر خودش این شایعه را رد کرده بود.

اسپنسر گفته است که او هم حتی نمی‌داند آیا پلی‌استیشن ۴.۵ واقعی است یا نه، اما حتی اگر هم سونی چنین کنسولی در دست ساخت داشته باشد، مایکروسافت قرار نیست رویه‌ی آن‌ها را دنبال کند.

شایعات می‌گویند که کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن در حال حاضر در دست بازی‌سازان است. ظاهرا هم‌چنین این کنسول جدید، تا قبل از عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی سونی، وارد بازار خواهد شد. سونی قرار است PlayStation VR را در اکتبر سال جاری میلادی (مهر ماه) عرضه کند.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه