ارزان اما کارآمد؛ HP با کروم بوک جدیدش به رقابت آیپد پرو می‌رود

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، HP با کروم بوک جدیدش تحت عنوان x2 به رقابت محصول قدرتمند iPad Pro اپل می‌رود. این خبر درحالی شنیده شده که کروم‌بوک جدید HP هم ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارد و هم قیمت‌ کم‌تر!

کروم بوک x2 از صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد که ابعاد کم‌تری نسبت به نمایگر ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو دارد. درعوض بهره‌مندی کاور کیبورد باعث می‌شود تا مشتریان تجربه کار با یک مینی ‌لپ‌تاپ را تجربه کنند. همان‌طور که در مقدمه خبر برایتان گفتیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کروم‌بوک، قیمت ارزان آن نسبت به آیپد پرو است. کروم بوک x2 قرار است با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می‌شود؛ درحالی که محصول آیپد از قیمت ۶۴۹ دلار شروع می‌شود و مدل ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو به مبلغ ۱.۰۶۷ دلار می‌رسد. بنابراین برگ برنده اصلی HP همین قیمت بسیار کم‌تر آن نسبت به محصول لوکس اپل قلمداد می‌شود.

کروم‌بوک بیشتر حس تجربه با یک لپ‌تاپ کوچک را برای کاربر رقم می‌زند؛ این درحالیست که مشتری آیپد پرو باز هم حس کار با یک تبلت قدرتمند را تجربه می‌کند.

در نهایت، از مشخصات محصول جدید HP می‌توان به پردازنده Core m3، ۴ گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۸ گیگابایت) و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. نمایشگر کروم بوک x2 از دقت تصویر ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ بهره می‌برد و به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۱۳مگاپیکسل مجهز شده است. درنهایت از ویژگی‌های مهم این محصول جدید HP باید به بلندگوهای استریو، پشتیبانی از میکرو SD، جک هدفون و باتری با شارژدهی ۱۰ ساعت و نیم اشاره کرد.

در جمع‌بندی می‌توان گفت که مشتریان علاقمند به یک گجت کاربردی می‌توانند با هزینه نسبتا کم صاحب HP کروم‌بوک x2 شوند. درحالی که اگر خریدار بخواهد صاحب محصول لوکس با ویژگی‌های هیجان‌انگیز آیپد پرو شود، باید نزدیک به دو برابر بیشتر هزینه کند. شما طرفدار کدام‌یک هستید؟

منبع: TheVerge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سهیل

    آیپد … لوکس بی مصرف

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه