اسامی برندگان بازی یک دقیقه کتاب مشخص شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره برندگان چالش «یک دقیقه کتاب» مشخص شدند.

همانطور که قول داده بودیم امروز قرعه‌کشی بازی «یک دقیقه کتاب» برگزار و برندگان آن مشخص شد. این بازی ویدئویی همزمان با بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب ایران در دیجی‌کالا از ۱۳ اردیبهشت شروع شد و به دلیل استقبال زیاد شما تا ۲۷ اردیبهشت تمدید شد.

تعداد زیادی از دوستداران کتاب با انتشار ویدئوی یک دقیقه‌ای از خواندن کتاب مورد علاقه‌شان در شبکه‌های مجازی در این چالش شرکت کردند. این ویدیوها بیش از ۳۵ هزار بار بازدید داشتند و این نشانه همراهی و مشارکت بالای شماست.

از بین شرکت‌کنندگان ۲۵۰ نفر تمام شروط مسابقه را رعایت کرده بودند. هشتگ #۱minbook، دعوت ۳ نفر از دوستان و البته پابلیک بودن صفحه‌ی اینستاگرام فرد شرکت‌کننده از شروط اصلی این بازی بود.

چه کسی آیفون ۷ را به خانه برد؟

قرعه کشی با حضور همکاران دیجی‌کالا به صورت زنده از اینستاگرام Digikalamag پخش شد. ما در تیم دیجی‌کالا ضمن تشکر از تمام شرکت کنندگان به برندگان مسابقه تبریک می‌گوییم.

  • نفر اول ahmad.mmv است که برنده آیفون ۷ شد.
  • نفرات دوم و سوم amin_.kmi و m_hsn_n بودند که برنده‌ی کارت خرید ۵۰۰ هزارتومانی شدند.
  • نفرات چهارم تا هفتم که کارت خرید ۲۵۰ هزارتومنی می‌گیرند seymoed، mona.maghsoumi، ahad_khaghani_slipknot و shahrzadt بودند.

جایزه‌ی ویژه‌ی خلاقیت به چه کسی رسید؟

خبر خوب این‌که یک جایزه به جوایزی که قول داده بودیم اضافه شد؛ جایزه ی ویژه‌ی خلاقیت!

ویدئوهای خلاقانه و جالب زیادی با هشتگ #۱minbook در این مسابقه شرکت کردند اما ویدئوی nargesdibaj با سایر ویدئوها تفاوت داشت. این ویدئو کتاب‌خوانی مجیدعطارزاده است که ناشنواست. او کتاب محبوبش در مورد تاریخچه‌ی هنرهای معاصر را در موزه‌ی هنرهای معاصر با زبان اشاره خوانده و nargesdibaj فیلم آن را به اشتراک گذاشته است.

تیم رسانه‌ی دیجی کالا جایزه ی ویژه‌ی خلاقت را به ویدئوی نرگس دیباج اهدا می‌کند. این جایزه کارت خرید ۲۵۰ هزار تومانی است.

  • می توانید با جستجوی هشتگ #۱minbook پیشنهاد کتاب دوستانتان را ببینید. یادتان باشد هیچ‌وقت برای خرید کتاب دیر نشده است.

منتظر مسابقات و بازی‌های دیگر دیجی‌کالا باشید. هایکو کتاب در راه است.
telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه