استارکرفت۱ را روی مرورگرتان بازی کنید

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به محبوبیت بالای مجموعه بازی‌های استارکرفت، احتمالا حرف‌های زیادی درباره‌ی آن شنیده‌اید. این مجموعه بازی‌ها، به قدری متعادل هستند که بسیاری از بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی برای آن‌ها انجام می‌شود. اولین بازی استارکرفت هم به گفته‌ی بسیاری از بازی‌کننده‌ها، بارها از شماره‌ی دوم بهتر است، چون محدودیت‌های استارکرفت۲ را ندارد.

به کمک HTML5، بازی استارکرفت ۱ روی مرورگرهای وب راه افتاده است.

با توجه به اینکه بازی داستان بسیار خوبی هم دارد، احتمالا دل‌تان می‌خواهد آن را بازی کنید. با این حال، مشکل اصلی پیدا کردن این بازی قدیمی و راه انداختن‌اش روی کامپیوترهای جدید است. یکی از بازی‌کننده‌ها اخیرا استارکرفت ۱ را روی یک مرورگر راه انداخته است. تمام فایل‌هایی هم که برای اجرای بازی روی یک مرورگر نیاز است، به‌صورت متن باز در GitHub قرار داده شده است؛ در نتیجه می‌توانید خودتان بازی را روی سروری به راه بیاندازید و بازی کنید.

StarCraft-2

با این حال، بد نیست بدانید که این نسخه، تمام بازی نیست. اما حداقل می‌توانید مرحله‌هایی از استارکرفت ۱ را بازی کنید و درک بهتری از آن داشته باشید. مهم‌ترین موضوع این است که می‌توانیم قدرت بالای HTML5 را ببینیم و به از کنار رفتن فلش امیدوار شویم.

StarCraft-Browser

اگر خودتان نمی‌خواهید فایل‌ها را روی سروری به راه بیاندازید، می‌توانید به این لینک بروید. اما سریع‌تر اقدام کنید چون احتمالا لینک به زودی پاک خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه