اسم اندروید بعدی چیست؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر اندروید «نوقا» (Nougat) که با اسم اندروید ۷.۰ هم شناخته می‌شود، جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب موبایل به حساب می‌آید. شرکت گوگل همیشه اسم شرینی‌های مختلف را روی سیستم عامل خودش قرار می‌دهد و حالا به نظر می‌رسد که اندروید بعدی با حرف O شروع می‌شود.

به تازگی «هیروشی لاک‌هایمر» (Hiroshi Lockheimer) معاون ارشد بخش اندروید به این موضوع اشاره کرده که بعید نیست اندروید بعدی با اسم Oreo راهی بازار شود. Oreo نام بیسکویتی کرم‌ دار و بسیار معروف است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

البته بعید نیست که لاک‌هایمر قصد داشته مردم را اذیت کند، چرا که نام Oreo اولین چیزی است که به ذهن همه می‌رسد. سال گذشته هم گفته شده بود که اسم اندروید ۷ با N شروع می‌شود و خیلی‌ها حدس می‌زدند که تا نهایی Nutella باشد؛ اما دیدیم که نام نهایی Nougat بود. پس اصلا دور از ذهن نیست که گوگل نام یک شیرینی دیگر که با حرف O شروع می‌شود را روی اندروید بعدی قرار دهد.

به احتمال زیاد در مراسم Google I/O سال ۲۰۱۷ که در بهار برگزار می‌شود، نام این سیستم عامل مشخص خواهد شد و با قابلیت‌های آن هم آشنا می‌شویم.

منبع: توییتر

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهدی قراری

    من احتمال زیادی میدم که املت Omelette باشه چون هم غذاست و هم طبق حروف الفای انگلیسی است حرف اولش اگه توجه کنین قبلیا هم طبق حروف الفبای انگلیسی بودن Ki, Lo ,Ma ,No و Omelette!!

  2. فرخ کاردان

    Oreo در واقع یک اسم تجاری هستش، مثل نوتلا! بعید میدونم از این اسم استفاده شه. معمولا از اسم اصلی یه شیرین یا دسر باید استفاده شه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه