اسم رمز گوشی Pixel 2 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که گوگل در حال ساخت نسل دوم گوشی‌های پیکسل است. این شرکت در پاییز گذشته دو گوشی Pixel و Pixel XL را معرفی کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شدند. در چند وقت گذشته شایعات مختلفی از این دو تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده بود و امروز هم اسم رمز آن‌ها مشخص شد. اگر از جمله افرادی هستید که محصولات گوگل را دنبال می‌کنید، می‌دانید که این شرکت دوست دارد از نام موجودات دریایی برای محصولات خودش استفاده کند. اتفاقی که برای نسل اول گوشی‌های پیکسل هم افتاد و این دو محصول با اسم رمز Marlin و Sailfish شناخته می‌شدند.

در اطلاعات جدید گفته شده که گوشی Pixel 2 با اسم رمز Walleye یا ماهی دیواربین و گوشی Pixel XL 2 هم با اسم رمز muskie یا اردک‌ماهی زشت در حال ساخت هستند.

چند وقت پیش بود که شرکت گوگل گفت که نسل بعدی گوشی‌های پیکسل گران قیمت خواهند بود و به عنوان یک محصول لوکس شناخته می‌شوند.  البته که شایعه شده یک مدل ارزان قیمت از این محصولات هم در دست ساخت است. انتظار داریم که Pixel 2 از نظر دوربین با پیشرفت‌های خوبی مواجه شود. به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ هم برای این گوشی‌ها استفاده خواهد شد.

منبع: androidpolice

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه