اسم No Man’s Sky دردسر ساز شده بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«شان مری»، مدیر استودیوی بازی‌سازی Hello Games و کارگردان بازی No Man’s Sky، برای اولین بار خبر از دعوای حقوقی شرکت‌شان با غول رسانه‌ای انگلستان یعنی Sky داده است.

کارگردان بازی No Man’s Sky در توییترش نوشته که سه سال است به طور مخفیانه در حال مذاکره با شرکت بزرگ «اسکای» هستند. شان مری (Sean Murray) نوشته: “بالاخره با اسکای به توافق رسیدیم. آن‌ها مالک لغت Sky هستند. بالاخره می‌توانیم اسم بازی‌مان را No Man’s Sky بگذاریم. سه سال مزخرفات احمقانه‌ی قضایی تمام شد.”

No Man’s Sky در روز ۱۹ مرداد روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

مری در ادامه هم‌چنین گفته که قضیه بسیار جدی بوده. البته او به شوخی هم‌چنین گفته است: “اگر بخواهیم مثبت نگاه کنیم، شاید دلیل واقعی به وجود نیامدن SkyNet همین است.”

بازی No Man’s Sky کم و بیش شبیه به یک نقش‌آفرینی آنلاین کلان است. این بازی کهکشانی که بدون اغراق، بی‌پایان است، را در مقابل بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. بازی‌کننده‌ها می‌توانند در منظومه‌ها و سیاره‌های مختلفی که هر کدام نژادها و گونه‌های مختص خودشان را دارند گشت و گذار کنند.

استودیوی Hello Games یک استودیوی بازی‌سازی مستقل انلگیسی است. این استودیو قبل از ساخت No Man’s Sky، یک بازی امتیازی به اسم Joe Danger ساخته بود.

مایکروسافت هم قبلا با اسکای به مشکل برخورده بود. این شرکت اسم سرویس ابری‌اش را SkyCloud گذاشته و به همین دلیل هم با شرکت اسکای وارد دعوای حقوقی شد. دادگاه انگلستان هم رای را به نفع شرکت اسکای صادر کرد.

بازی No Man’s Sky در روز نهم آگوست (۱۹ مرداد) روی دو پلتفرم پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Polygon

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه