اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود، ولی عملکرد خوبی ندارد

۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Qualcomm Snapdragon Windows 10

شرکت ایسوس خبر داده است که می‌خواهد یک لپ‌تاپ ویندوزی عرضه کند که پردازنده‌ی اصلی آن «اسنپ‌دراگون ۸۳۵» است. طبق گزارش‌های منتشر شده، ایسوس می‌خواهد عمر باتری این لپ‌تاپ‌ها را به عنوان برگ برنده‌ی خود در فروش آن‌ها در نظر بگیرد. با این حال، قرار نیست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ عملکردی خوب روی ویندوز ارایه دهد.

ایسوس تنها شرکتی نخواهد بود که از اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در لپ‌تاپ استفاده خواهد کرد. هدف اصلی استفاده از این پردازنده‌ی موبایل برای یک لپ‌تاپ هم عمر بالای باتری، در مقایسه با یک پردازنده‌ی معمولی کامپیوتر است. اسنپ‌دراگون ۸۳۵ ضعیف‌ترین پردازنده‌ای است که ویندوز ۱۰ می‌تواند روی آن اجرا شود.

بنچمارک Geekbench این لپ‌تاپ ایسوس منتشر شده است. می‌توانیم ببینیم که این کامپیوتر از همان هشت هسته‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و چهار گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. انتظار داریم لپ‌تاپ‌هایی که این پردازنده را دارند، حداقل میزان حافظه‌ی رم را به هشت گیگابایت برسانند.

Asus Laptop Snapdragon 835 Geekbench

این موضوع را در نظر بگیرید که نتایج این بنچمارک به بیرون درز کرده است؛ یعنی همه چیز فعلا مشغول آزمایش شدن است. یعنی ممکن است مایکروسافت و کوالکام برای بهبود عملکرد اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به دنبال راهی باشند و نتیجه‌ی نهایی بهتر شود.

لپ‌تاپ‌های جدید اسنپ‌دراگون ۸۳۵ احتمالا در CES 2018 رونمایی خواهند شد.

منبع: Wccftech

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Hossein Gaming

    سلام
    آقای میرزایی پادکست بازی الان داره سه هفته میشه که ندارید تو رو خدا انتظار من بیننده رو درک کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه