اسنپ‌دراگون ۸۲۰ تا فروردین ماه در انحصار سامسونگ خواهد بود

۲۶ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تراشه اسنپ‌ دراگون 820

براساس شایعات منتشر شده از سوی برخی رسانه‌های کشور چین، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ تا فروردین ماه سال ۹۵ در انحصار سامسونگ خواهد بود و شرکت دیگری نمی‌تواند تا قبل از این تاریخ از این تراشه در گوشی خودش استفاده کند.

سامسونگ تنها شرکتی خواهد بود تا فروردین ماه سال ۹۵ می‌تواند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده کند.

با توجه به شایعات گوشی گلکسی S7 در دو مدل با دو تراشه‌ی مختلف راهی بازار می‌شود. یک مدل از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و مدل دیگر از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ استفاده می‌کند. در خبرهایی که به‌تازگی منتشر شده، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ اولین شرکتی خواهد بود که می‌تواند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در محصولات خودش استفاده کند و هیچ شرکتی حق استفاده از آن‌را نخواهد داشت.

این اقدام باعث می‌شود که سامسونگ چند هفته‌ای از سایر رقیب‌هایش جلو بی‌افتد و محصولی که تولید کرده، تنها تلفن همراه هوشمند دنیا با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ باشد.

به احتمال زیاد سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۶ معرفی می‌کند و قصد دارد آن را در اواخر اسفند یا اوایل فروردین راهی بازار کند.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این گوشی از صفحه نمایش حساس به‌فشار، درگاه کارت حافظه، پورت USB Type-C، اسکنر چشم و دوربین بهتر بهره می‌برد. البته شایعات درباره‌ی گلکسی S7 بسیار زیاد است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Weibo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    حالا اگه اپلی ها بودن میگفتن بعد از فروردین ماه و هر کمپانی دیگه ای که از اسنپ دراگون ۸۲۰ استفاده کنه از سامسونگ کپی کرده…بس کنین مسخره بازی ها رو

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه