اسپاتیفای روی تلویزیون‌های سامسونگ رایگان می‌شود

۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حجم زیادی از کاربران سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای (Spotify)، از این شبکه به عنوان کاربر مجانی استفاده می‌کنند. شرکت اسپاتیفای به تازگی اپ جدیدی برای تلویزیون‌های سامسونگ عرضه کرده است که امکان دسترسی کاربران مجانی را هم از اسپاتیفای روی تلویزیونی فراهم می‌کند. خود اپ تفاوتی نکرده است، اما تا به امروز امکان استفاده از اسپاتیفای به صورت رایگان روی تلویزیون وجود نداشت.

اسپاتیفای فقط روی تلویزیون‌های تولید ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ سامسونگ رایگان شده است.

اپ اسپاتیفای روی دستگاه‌های زیادی وجود دارد. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها، کروم‌کست گوگل یا حتی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان، هر دستگاهی که پیدا کنید یک اپ اسپاتیفای دارد. با این حال، اپ اسپاتیفای تا به امروز روی تلویزیون‌های هوشمند فقط برای کاربران Premium این سرویس وجود داشت. با این حال، اگر یک تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید، که البته باید تولید امسال یا سال گذشته باشد، می‌توانید از این پس به صورت رایگان از اسپاتیفای روی تلویزیون خود استفاده کنید.

spotify-2

البته تبلیغات و دیگر محدودیت‌های کاربران رایگان اسپاتیفای روی اپ تلویزیونی این سرویس هم وجود خواهند داشت. با این حال، همین که می‌توانید به راحتی روی تلویزیون خود موسیقی گوش کنید، به خوبی خود موضوع خوبی است.

در نظر داشته باشید که تلویزیون سامسونگ شما باید سیستم عامل Tizen داشته باشد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه