اسپیکر هوشمند LG ThinQ معرفی شد

۱۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسپیکر هوشمند LG ThinQ

وقتی صحبت از اسپیکر هوشمند در میان باشد، بزرگ‌ترین کمپانی‌های این عرصه در حال حاضر آمازون و گوگل هستند. اسپیکر آمازون اکو در فصل تعطیلات سال نو میلادی به یکی از پرفروش‌ترین محصولات آمازون تبدیل شده است. همچنین به نظر می‌رسد اپل و سامسونگ هم با معرفی اسپیکرهای هوشمند خود به این جمع خواهند پیوست. البته ظاهرا LG پیش‌دستی کرده و با معرفی اسپیکر هوشمند LG ThinQ که مجهز به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت است از این دو شرکت سبقت گرفته.

LG با معرفی اسپیکر هوشمند LG ThinQ از اپل و سامسونگ سبقت گرفت.

بر اساس گفته‌های کمپانی LG «این شرکت با گوگل به همکاری کرده تا مطمئن شود LG ThinQ می‌تواند تمام تسهیلات در اختیار داشتن یک دستیار هوشمند را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اسپیکر هوشمند LG ThinQ تنها یک همراه هوشمند نیست، بلکه یک رابط صوتی شخصی برای کنترل لوازم خانگی LG است».

این کمپانی همچنین به «کیفیت بالای» صدا در این اسپیکر تاکید می‌کند. هر چند این موضوع می‌تواند تا حد زیادی به سلیقه‌ی افراد بستگی داشته باشد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی و امکانات اسپیکر هوشمند LG ThinQ در اختیار ما نیست، ولی حدس می‌زنیم این گجت باید بتواند تقریبا تمام کارهایی را که از دستیار هوشمند گوگل انتظار داریم انجام دهد. بنابراین احتمالا این اسپیکر از نظر عملکرد تا حد زیادی شبیه به اسپیکرهای گوگل هوم خواهد بود.

در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این اسپیکر هم هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. به احتمال قوی اطلاعات بیشتر در مورد اسپیکر هوشمند LG ThinQ در نمایشگاه CES 2018 ارائه می‌شود که به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه