اطلاعات جدیدتر از ساعت هوشمند گلکسی گیر ۲ منتشر شد

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند هفته‌ای از معرفی ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 می‌گذرد. سامسونگ برای این ساعت از یک صفحه نمایش دایره‌ای با لبه‌های لمسی چرخان استفاده کرده است. 

سامسونگ مدتی است که ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 را معرفی کرده است. به تازگی مشخص شده که این ساعت هوشمند در دو مدل عرضه می‌شود.

 

با توجه به تصویری که در گذشته از این محصول منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آزمایش مدل نهایی آن است. چرا که این ساعت روی دست Dennis Miloseski (رییس بخش سامسونگ استودیو) دیده شده است. هر چقدر که به تاریخ ۱۲ شهریور ماه که سامسونگ می‌خواهد کنفرانس خبری خودش را به‌مناسبت همایش IFA برگزار کند نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای بیشتری از این ساعت منتشر می‌شود. در جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخص شده که ساعت هوشمند جدید سامسونگ مجوزه‌های لازم را از سازمان FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا) دریافت کرده است.

GALAXYGEARS2
این شرکت اعلام کرده که ساعت گلکسی گیر S2 در دو مدل که فعلا با شماره‌های SM-R720 و SM-R732 شناخته می‌شوند، راهی بازار می‌شود. با توجه به این اطلاعات و شایعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد این ساعت را با نام‌های Gear S2 و Gear S2 Classic به‌فروش برساند. ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 کلاسیک با بند چرمی راهی بازار می‌شود.
با توجه به اطلاعاتی از که سوی سازمان FCC منتشر شده، هر دو مدل این ساعت با بلوتوث و وای-فای راهی بازار می‌شوند. در این اطلاعات به پشتیبانی این ساعت از سیم‌کارت اشاره نشده است. در شایعات قبلی گفته شده بود که گلکسی گیر S2 از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به شبکه‌های موبایلی متصل شود. حتی به این موضوع اشاره شده بود که با این محصول می‌توان بدون داشتن موبایل تماس تلفنی برقرار کرد.

GALAXYGEARS2-1

در اطلاعات قبلی گفته شده بود که سامسونگ برای این ساعت از چیپ‌ست Exynos 3472، چهار گیگابایت حافظه داخلی، NFC و ۷۶۸ مگابایت رم استفاده کرده است. چند حسگر مختلف مانند حسگر ضربان قلب هم روی این ساعت قرار گرفته است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه