انتشار اطلاعات جدید از مشخصات آیفون ۶s

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک افشاگر چینی در وب‌سایت Weibo تصاویری منتشر کرده که به آیفون ۶s و ۶s پلاس مربوط می‌شود.

یکی از افشاگران چینی اخیرا اطلاعاتی از مشخصات فنی و صفحه‌نمایش آیفون منتشر کرده است.

براساس یکی از این تصاویر در اکانت این افشاگر، صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی آیفون ۶s دقت تصویر ۱۱۲۵ در ۲۰۰۰ دارد که با این حساب تراکم پیکسلی آن ۴۸۸ پیکسل بر هر اینچ خواهد بود. آیفون ۶s پلاس هم دقت تصویر ۱۲۴۲ در ۲۲۰۸ خواهد داشت که به این ترتیب تراکم پیکسلی این دستگاه ۴۶۰ پیکسل بر هر اینچ می‌شود.

Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plus-screen-resolutions-leak-iPhone-6s-goes-through-Geekbench

مقایسه‌ی دقت تصویر این دو آیفون با آیفون های کنونی می‌تواند چشم‌انداز خوبی از کیفیت صفحه‌نمایش گوشی‌های جدید اپل دهد. آیفون ۶ دقت تصویر ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل (تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ) دارد. آیفون ۶ پلاس هم صفحه‌نمایش Full HD (تراکم ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ) را ارایه می‌دهد. براساس شایعات قبلی، اپل همین دقت تصویر فعلی را در گوشی‌های جدیدش حفظ می‌کرد.

این افشاگر همچنین امتیاز Geekbench آیفون ۶s را منتشر کرد. این تصویر نشان می‌دهد که این گوشی به چیپست A9 با پردازنده‌‌ای به سرعت ۱.۸ گیگاهرتز مجهز است. همچنین نشان داد که در آیفون ۶s از ۲ گیگابایت رم استفاده شده است. در این تصویر امتیاز تک‌-هسته‌ای این دستگاه ۲۲۴۸ و امتیاز چند-هسته‌ای آن ۴۰۳۶ برای آیفون ۶s درج شده است.

Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plus-screen-resolutions-leak-iPhone-6s-goes-through-Geekbench-(1)

طبق معمول، در مواردی مثل این، بهتر است با دیده‌ی شک و تردید به اطلاعات ارایه شده بنگرید. خوشبختانه دیگر به رونمایی رسمی از آیفون‌های بعدی اپل چیزی باقی نمانده است. همین چهارشنبه اپل در جریان مراسمی در ایالت سن فرانسیسکو محصولات جدیدش را معرفی خواهد کرد و تمام جزییات دقیق آنها مشخص خواهد شد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه