اطلاعات جدید از دوربین گوشی Nubia Z11 Mini منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE به تازگی اولین تبلیغات گوشی Nubia Z11 Mini را شروع کرده و در آن‌ها روی دوربین این محصول بیش از پیش تمرکز شده است.

دوربین گوشی Z11 Mini از قابلیتی به نام Clone Mode بهره می‌برد.

برند نوبیا که شامل محصولات بسیار لوکس شرکت ZTE می‌شود، همیشه ویژگی‌های جالب توجهی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شرکت ZTE سیستم دوربین گوشی Z11 Mini را ارتقا داده تا تصاویر با کیفیت و زیباتری ثبت کند.

‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌

Z11-mini-1

این شرکت تصویری برای دوربین این گوشی منتشر کرده که در آن از یک چیتا عکس گرفته شده. این عکس به این موضوع اشاره می‌کند که سرعت عکاسی دوربین Z11 Mini بسیار زیاد است.

Z11-mini-2

همچنین یکی از مقامات این شرکت، گفته که ویژگی جدیدی به دوربین این تلفن همراه هوشمند اضافه شده که Clone Mode نام دارد. البته هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این ویژگی جدید منتشر نشده است.

Z11-mini-3

اولین اطلاعات گوشی Nubia Z11 Mini ماه گذشته توسط سازمان TENNA لو رفت. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این تلفن همراه هوشمند فردا رونمایی می‌شود.

گوشی جدید شرکت ZTE یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰p دارد و از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. چهار گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌رود. داشتن ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند است.

Nubia-Z11-Mini

منبع: Gizmochina

 

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    جنس بدنه پلاستیک فشرده شده خالص…..خخخخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه