اطلاعات جدید از گلکسی نوت ۹ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که چیزی از معرفی و عرضه گوشی گلکسی نوت ۸ در بازار نمی‌گذرد، خبرها و شایعات جدیدی درباره گوشی گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرده‌اند. در گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره شده که نسل بعدی گوشی‌های نوت شرکت سامسونگ یک تغییر بزرگ در مقایسه با مدل قبلی دارند. به نظر می‌رسد که در نوت ۹ سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش منتقل شود و دیگر در پشت گوشی قرار نداشته باشد.

حذف دکمه فیزیکی سنسور تشخیص انگشت از روی گوشی‌های سامسونگ شایعه جدیدی نیست و انتظار داشتیم که این اتفاق در گلکسی اس ۸ یا نوت ۸ رخ بدهد؛ اما چنین نشد. حالا به نظر می‌رسد که گلکسی نوت ۹ که آینده راهی بازار می‌شود با همین ویژگی راهی بازار شود.

هنوز مشخص نیست که در گلکسی اس ۹ هم سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش منتقل می‌شود یا خیر؛ اما بعید نیست که این اتفاق رخ بدهد. البته گوشی‌های جدید سامسونگ از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم بهره می‌برند که کاربران می‌توانند از آن اتفاده کنند.

گوشی گلکسی نوت ۹ به احتمال زیاد اواخر مرداد ماه سال آینده معرفی و راهی بازار می‌شود. گلکسی اس ۹ هم اوایل اسفند ماه معرفی خواهد شد.

منبع: businessinsider

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. حسین

    اگه نوت نه بیاد ایران قیمت حدودا چند میشه؟

  2. علی

    بهتر از اپل

  3. علی

    سامسونگ بهترین گوشی جهان

  4. احمدرضا

    به نظر من سنسور اثرانگشت یه زیر صفحه نمایش نخواهد رفت نه الان نه هیچ هیچوقت دیگه، ۲حالت داره یا به شکل کنونی باقی می مونه یا کلا حذف میشه.

    1. علی

      تو نمی توانی سامسونگ که میتونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه