اطلاعات جدید از گوشی انعطاف پذیر ZTE لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول‌ سال‌های گذشته خبرهای مختلفی از ساخت اولین گوشی انعطاف پذیر دنیا توسط سامسونگ شنیده بودیم. محصولی که گلکسی X نام داشت و می‌شد آن را از حالت گوشی به حالت تبلت درآورد. حالا شرکت ZTE تصمیم گرفته که چنین محصولی را زودتر از سامسونگ راهی بازار کند. اولین گوشی انعطاف پذیر شرکت ZTE قرار است تا مدتی دیگر رسما معرفی شود و به همین دلیل وارد سازمان FCC کشور آمریکا شده تا مجوزهای لازم برای عرضه در بازار را کسب کند. گوشی جدید شرکت ZTE که Axon M نام دارد قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر ماه) رسما معرفی شود.

این تلفن همراه هوشمند قابل انعطاف شرکت ZTE با شماره مدل ZTEZ999 شناخته می‌شود. گفته شده دو صفحه نمایش با دقت تصویر Full HD برای این گوشی در نظر گرفته شده که اندازه آن‌ها روی هم از ۶.۸ اینچ بیشتر می‌شود.

سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی مشخص نشده است؛ اما شایعات می‌گویند که این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری آن هم ۳۱۲۰ میلی‌آمپر ساعت است. این احتمال دارد که تراشه آن به مدل جدیدتر ارتقا پیدا کند. به نظر می‌رسد که گوشی ZTE Axon M با قیمت ۶۵۰ دلار راهی بازار شود.

منبع: mobilexpose
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه