اطلاعات جدیدی در مورد گوشی تاشو موتورولا منتشر شد

۲۹ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موتورولا

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا تا چند ماه دیگر این گوشی در آمریکا روانه‌ی بازار می‌شود. سایت معتبر LetsGoDigital به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرده که کاربران برای خرید این گوشی موتورولا باید رقم قابل توجه ۱۵۰۰ دلار بپردازند.

لازم به ذکر است که همین منبع، شایعه‌های قبلی مربوط به پرچم‌دار نبودن این گجت را تایید کرده است. او می‌گوید نه‌تنها نباید انتظار ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار را داشته باشیم، بلکه باتری این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌های تاشو کوچک‌تر خواهد بود. به نظر می‌رسد شرکت موتورولا امیدوار است که طراحی عمودی این گوشی بتواند توجه کاربران زیادی را جلب کند. اگرچه هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت زیادی در مورد جزییات آن اظهارنظر کنیم، ولی ظاهرا نمایشگر تاشو آن در بخش داخلی قرار دارد و در بخش بیرونی، یک نمایشگر کوچک تعبیه شده که عمدتا برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موتورولا

اگرچه شکل و شمایل نوستالژیک به همراه تکنولوژی مدرن شاید بتواند سروصدا راه بیندازد، اما احتمالا کمتر کسی حاضر خواهد بود برای چنین گجتی، ۴۰۰ دلار مبلغ بیشتر نسبت به گلکسی نوت ۱۰ پلاس خرج کند. حتی اگر موتورولا به‌دنبال جذب کاربران ثروتمند خوره تکنولوژی است، این دسته از افراد احتمالا ترجیح می‌دهند گجت‌هایی مانند گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس را خریداری کنند.

طبق این گزارش، گوشی مذکور بعد از عرضه در آمریکا، بین ماه‌های دسامبر ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰ در بازار اروپا هم عرضه می‌شود. به نظر شما، آیا یک گوشی میان‌رده با وجود نمایشگر تاشو، با توجه به قیمت ۱۵۰۰ دلاری‌اش می‌تواند توجهات زیادی را جلب کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه