اطلاعات جدید از Tekken 7 منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از بازی Tekken 7، این عنوان روی کنسول پلی‌استیشن ۴ با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. به نظر می‌رسد که استودیو سازنده‌ی این بازی سعی کرده کیفیت این عنوان را آن‌قدر بالا ببرد که تمام علاقه‌مندان را شگفت‌زده کند.

نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی Tekken 7 با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و روی ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

این خبر توسط «کاتسوهیرو هارادا» (Katsuhiro Harada) کاگردان بازی در توییتر منتشر شد و مشخص شد که در حال حاضر نسخه‌ی PS4  نهایت کیفیت یک بازی کنسولی را به نمایش در می‌آورد. هنوز مشخص نشده که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی این بازی با چه کیفیتی اجرا می‌شوند.

البته این احتمال وجود دارد که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی این بازی هم با همین کیفیت اجرا شود؛ اما شاید نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی از وضوح تصویری کمتری برخوردار باشد. اتفاقی که در بازی‌هایی مانند The Witcher 3 و Batman: Arkham Knight هم رخ داد.

نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی Tekken 7 در نمایشگاه E3 2016 در کنفرانس شرکت مایکروسافت معرفی شد و علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها را هیجان‌زده کرد. هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی مشخص نشده و تنها گفته شده که در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر

    یادش بخیر چقدر با پلی استیشن تیکن می زدیم
    دوست عزیز الان واقعا تیکن به چه خلاقیتی نیاز داره که می گی صفره
    این چیزی که من دیدم خوب بود

    ولی شخصیت فقط ” لی مولانگ ” خیلی باحاله

  2. وحید

    با این وضعیت خلاقیت”صفر”هستش
    فکر نکنم فرقی بین تیکن ۳ و تیکن ۷ باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه